Як козаки із Хабарменом боролися: ProZorro знайшла роботу улюбленим персонажам

Як козаки із Хабарменом боролися: ProZorro знайшла роботу улюбленим персонажам

Фото
Укрінформ
Команда ProZorro створила рекламну кампанію, в котрій беруть участь українські мультгерої – козаки Око, Грай і Тур.

Про це повідомляє прес-служба ProZorro

«Всім відомі українські герої мають посилити емоційну складову комунікації ProZorro. Ми хочемо показати, що бізнес, замовники та громадські активісти можуть працювати разом, зробити систему і, як наслідок, реформу публічних закупівель, в цілому більш ефективною. Наразі ми інтегруємо образи «Козаків» в маркетингові активності, інформаційні матеріали та наш сайт. То ж найближчим часом ви дізнаєтесь про те, як Козаки публічні закупівлі реформували», - підкреслив Максим Нефьодов, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України.

"Козаки, які за 46 років існування вже заслужили любов і довіру кількох поколінь, долучились до електронної системи закупівель ProZorro, щоб зробити її більш доступною та зрозумілою. Наразі важливою задачею команди ProZorro є саме підвищення рівня довіри суспільства, бізнесу та замовників до нової системи, комунікація цінностей та основних переваг зрозумілою кожній аудиторії мовою", - йдеться у повідомленні.

В регіональній рекламній кампанії ProZorro використовується антигерой – Хабармен Семен, який уособлює корупцію і непрозорість старих “паперових” закупівель. Тепер в комунікації ProZorro з’явилися і свої позитивні герої – відома трійця Око, Грай і Тур. Кожному з героїв виділено певну роль – презентували цілу групу користувачів електронної системи: державного замовника, представника бізнесу і громадськості.

Так, сильний духом та міцний тілом козак Тур став представником бізнесу – сучасного, динамічного, готового працювати чесно і боротися за економічний розвиток країни. Розумний і розсудливий Грай є втіленням характеру ощадливого замовника, який дбає про ефективні закупівлі та прагне працювати прозоро. Спритний і швидкий Око уособлює собою громадських активістів та представників ЗМІ, які пильно слідкують за тим, як держава використовує публічні кошти.

Комунікаційний проект за участі персонажів «Козаки» реалізується спільно з власниками прав на персонажів  легендарних мультфільмів про Козаків ліцензійною агенцією «UDC».

Першим кроком спільної комунікаційної кампанії стала інтеграція «Козаків» у оформлення сайту системи ProZorro. Кожен з героїв «оселився» на сторінці, яка призначена відповідній цільовій аудиторії: бізнесу, замовникам або громадськості. Окрім того, відому трійцю було додано до розділу «Обличчя реформи». Це демонструє головний принцип реформи публічних закупівель – підприємці, замовники і громадські активісти є повноцінними учасниками перетворень.

В подальшому герої легендарного серіалу будуть активно використовуватись у оформленні навчальних матеріалів ProZorro, відео та інфографіки, сувенірної продукції тощо.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-