Артем Пономаренко, керівник проекту WOODWERK
Я поставив за мету створити в Україні якісний бренд
PR 21.04.2016 10:30

- Справжні меблі можуть бути лише дерев'яні. Навіть з плином часу вони красивішають, набуваючи нового шарму. Якщо ми завітаємо в будь-який старенький європейський паб, побачимо всередині меблі, яким по 100-200 років. Власники таких пабів не реставрують їх, бо розуміють, що це родзинка закладу. Так гарно можуть старіти лише вироби із дерева. А всі ці пластики, ДСП тощо, вкриті різноманітними плівками, - вони не справжні, тому не довговічні.

- Гасло нашої компанії - «furniture for life!», що в перекладі з англійської означає «меблі для життя» або «меблі на життя». Тобто такі, які будуть служити десятки років вам та вашим нащадкам. 

- Які настанови можете дати бізнесменам-початківцям та ваші плани на майбутнє? 

- Скажу так, якщо починаєш власний бізнес, то, в першу чергу, необхідно чітко знати свою мету і приділяти їй належну увагу. Якщо зародилась якась ідея - працюй над нею, не зважаючи ні на що.

У недалекій перспективі бренд WOODWERK вироблятиме не лише меблі. Ми пропонуватимемо цілий комплекс товарів для оформлення інтер'єру: меблі, декор, текстиль, кераміка, оздоблення тощо. Плануємо відкрити магазин, в якому продаватиметься виключно наша продукція.

Укрінформ

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-