АМКУ покарав власника мережі "Сільпо" за недостовірну рекламу
Укрінформ
Антимонопольний комітет оштрафував власника мережі супермаркетів "Сільпо" компанію "Фоззі-Фуд" за розповсюдження недостовірної інформації.
Про це інформує прес-служба АМКУ.
«Під час проведення акції в супермаркетах "Сільпо" компанії поширювали неточні відомості про склад ковдри "Арія 4 Сезони" і подушки "Арія" торгової марки Dormeo», - йдеться у повідомленні.
Як передає прес-служба, у рекламних буклетах зазначалося, що товари наповнені натуральними бамбуковими волокнами, тоді як виявилось, що наповненням подушки є поліестер, а бамбукове целюлозне волокно міститься тільки в наповненні наволочки і становить 30%.
У зв'язку з цим на "Фоззі-Фуд" і компанію "Студіо Модерна", яка є дилером торгової марки Dormeo, накладено штраф у розмірі 89 тис. грн, який вони визнали і вже сплатили.