"Антонов" планує вийти на глобальний ринок - заміщує імпорт з РФ

Укрінформ
Державне підприємство "Антонов" заявляє про плани виходу на глобальний авіаринок, тоді як раніше орієнтувалося на сегмент ринку, обмежений пострадянською територією.

Про це розповів заступник начальника відділення перспективного проектування Андрій Хаустов, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Для нас головне наразі те, що раніше ми орієнтувалися на досить вузький сегмент ринку, передусім обмежений пострадянською територією і тими країнами, які визнають сертифікат льотної придатності АРМАК. Тобто, це авіарегістр СНД. Якщо ми хочемо стати глобальним гравцем, нам треба орієнтуватися на глобальний ринок. Відповідно, склад устаткування, систем на борту повинен задовольняти замовників у світовому масштабі", - заявив він. 

Фахівець підкреслив, що на цьому етапі "імпортозаміщення - не примха "Антонова", а життєва необхідність, викликана тим, що інакше зараз підприємство вижити не може".

Хаустов зазначив, що є два аспекти вирішення проблеми. Перша - імпортозаміщення машин, які знаходяться в експлуатації. Для того, щоб ці літаки могли продовжувати експлуатуватися, потрібна оперативна заміна тих систем і комплектуючих РФ, які зараз на них стоять. Для нових літаків це більш комплексна проблема, вона включає заміну всього сектора товарів і послуг, які раніше приходили з РФ.

"У першу чергу, це заміна конструкційних матеріалів, авіаційний дюраль (дюралюміній. -Ред.). Він йшов із Росії, його треба замінити. Проведена була робота із зарубіжними постачальниками. Зокрема, для літаків Ан-132 - це устаткування всесвітньо відомої фірми Honeywell (США), по літаках сім'ї 148, 178 - канадська Esterline. Нам доводиться все робити за власні кошти", - сказав Хаустов.

Він також підкреслив, що на сьогодні 99% конструкторської документації з імпортозаміщення вже випущено, а основна кількість договорів з постачальниками вже запущена.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-