Універмаг Galeries Lafayette у Парижі вивісив синьо-жовтий банер українського дизайнера Багінського
Про це повідомила у Фейсбуці співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська, передає Укрінформ.
«Цього літа бренд Ruslan Baginskiy відзначає своє десятиріччя історичною подією в серці Парижа. Український дизайнер оформив 12 вітрин Galeries Lafayette Haussmann, відкрив поп-ап та магазин свого бренду у форматі shop-in-shop», - зазначила Данилевська.
Вона додала, що розташована у центрі французької столиці головна будівля універмагу є памʼяткою архітектури. Galeries Lafayette щороку приймає 27 мільйонів відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських універмагів.
«Цього місяця фасад знакової будівлі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м². Сам проєкт увійшов до офіційної програми кутюрного Тижня моди в Парижі, підкреслюючи значущість події для українського дизайну на міжнародній арені», - акцентувала співзасновниця Ukrainian Fashion Week.
Данилевська поінформувала, що інсталяцію Ruslan Baginskiy можна побачити з 8 липня по 25 серпня.
Ruslan Baginskiy — це сучасний український бренд, який поєднує автентичність народних ремесел і сучасний дизайн, успішно презентує себе на топринках, отримує престижні нагороди та привертає увагу світових знаменитостей. Капелюхи Ruslan Baginskiy носять Ріанна, Бейонсе, Мадонна, Тейлор Свіфт та інші.