Найбільший інтернет-магазин одягу та взуття оголосив глобальний розпродаж  (реклама)

Найбільший інтернет-магазин одягу та взуття оголосив глобальний розпродаж (реклама)

Реклама
3540
Ukrinform
У вівторок, 25 вересня, в честь святкування Дня клієнта в інтернет-магазині Kasta стартує грандіозний сезонний розпродаж, в який включено понад 130 акційних пропозицій.

Нові акції запускаються кожну годину починаючи з 6 години ранку. До переліку вигідних пропозицій були включені найпопулярніші у 6 мільйонів клієнтів компанії товари з категорій:

  • одяг та взуття;
  • дитячі товари;
  • прикраси, аксесуари;
  • парфумерія, косметика;
  • побутові товари (госптовари, для будинку);
  • білизна;
  • спорттовари.

На честь свята компанія приготувала вигідні дисконтні пропозиції на продукцію всесвітньо відомих брендів: Adidas, Arber, Berghoff, Blizzarini, C & A, Columbia, Conte, COS, Diesel, Furla, Geox, Guess, H & M, Hi-Tec, IKEA, LEVI'S, Lidl, Lotto, Mango, Marks & Spencer, Massimo Dutti, Northland, Orsay, Pierre Cardin, Puma, Reebok, Reima, Respect, S.Oliver, Springfield, Tommy Hilfiger, VD one, Zara, & Other Stories.

У список корисних можливостей, наданих Kasta учасникам розпродажу, входять:

  • запуск акційних пропозицій в мобільному додатку на 15 хвилин раніше, ніж в загальному доступі;
  • 5% знижки для клієнтів, які оплачують замовлення банківською картою (тип карти не має значення);
  • безкоштовна доставка замовлень власникам Black-карт до будинку, офісу, будь-якого з 93 відділень Kasta по всій території країни, кожне з яких обладнано примірочною;
  • безкоштовне повернення товарів з моментальним перерахуванням передоплати на карту клієнта;
  • наші читачі видання можуть ексклюзивно скористатися промо-кодом “ukrinform-50” на знижку в розмірі 50 грн при покупці товарів більш ніж на 400 грн.

Основна місія компанії Kasta - дивувати клієнтів інноваційним сервісом, поліпшенням обслуговування, приємними пропозиціями. Наприклад, приурочений до Дня клієнта розпродаж задуманий в якості подяки за вибір на користь Kasta в умовах великої кількості різноманітних пропозицій та інформаційного шуму. Зберігаючи вірність стратегії розвитку компанії, Kasta постійно робить онлайн-шопінг зручніше, вигідніше і надійніше.

Нагадаємо, що саме Kasta вперше в Україні провела “Чорну п'ятницю”. Цей рік не стане винятком - в Kasta заявляють, що підготовка до Black Friday-2018 йде повним ходом. Компанія обіцяє зробити все, щоб її клієнти змогли замовити брендові речі по гарній ціні і отримати свої замовлення точно в строк.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>