Висока мода: Париж у стразах і без сну

Висока мода: Париж у стразах і без сну

Укрінформ
Неймовірні й найоригінальніші з нарядів: відголоски щойно завершеного Паризького тижня високої моди

Учора в Парижі закінчився тиждень високої моди. Дійство це – серія презентацій провідних дизайнерів та будинків моди, які тривали нон-стоп з 10-ї ранку до 10-ї вечора. Але й після цього ніхто не розходився по домівках, адже програма передбачала афтерпаті, пишні вечірки та вишукані нічні прийоми. Отож спати модницям, які злетілися в Париж зі всього світу, не довелося. Але мода, вона така, – вимагає жертв.

ПАРИЖ ЯК ВИШЕНЬКА НА ТОРТІ ВИСОКОЇ МОДИ

Паризький тиждень моди – завершальний у «великій четвірці». Парижу передують тижні моди – у незмінному порядку – в Нью-Йорку, Лондоні, Мілані. Париж останній у списку, бо шоу тут – це гала-демонстрація, найвидовищніші та найкрутіші покази, потрапити на які не так і просто. Якщо вас не запросив ваш друг-модельєр або організатори шоу, аби ви його прикрасили своєю присутністю, то маєте подбати про квитки заздалегідь – ледь не за півроку-рік, адже на покази найіменитіших з іменитих брендів квитки іноді розкуповуються за кілька годин. А самі ціни на них можуть сягати 15 тисяч євро на одну людину за місце на одному шоу. І жодних абонементів.

«Будь ласка, не звертайтеся до нас, якщо квитки від 2 тисяч євро на одну особу не передбачені у вашому бюджеті», – скромно зауважується на сайті, де продаються квитки. Але якщо така сума дійсно у вашому бюджеті не передбачена, а побачити шоу дуже хочеться, то вихід все ж є. Аби ж не втратити рівень зацікавленості подією, організатори створили сайт, де основні події та покази транслюються онлайн. Але також не безкоштовно. Звичайно, атмосфери показу онлайн не відчути, так само як і не розгледіти найменших, але важливих, деталей.

ПАРАД БРЕНДІВ – ПОЛІТ ФАНТАЗІЇ

Цього року свої колекції «haute coutuer» демонстрували Givenchy, Christian Dior, Chanel, Giorgio Armani, Fendi Couture, Valentino, Jean Paul Gaultier, Rvdk Ronald Van Der Kemp, Af Vandevorst, Adeline André, Aganovich, Christophe Josse, Azzaro Couture, Schiaparelli, Noureddine Amir, Iris Van Herpen, Georges Hobeika, Maison Rabih Kayrouz, Ralph & Russo, Antonio Grimaldi, Giambattista Valli, Maurizio Galante, Alexis Mabille, Stéphane Rolland, Julien Fournié, Ulyana Sergeenko, Alexandre Vauthier, Xuan, Maison Margiela,, Franck Sorbier, Elie Saab, Galia Lahav, Viktor & Rolf, Zuhair Murad, Guo Pei, Haute Joaillerie, Bono Van Peursem.

Моделей перетворювали на метеликів та пташок, одягали в пір’я, пластик та незрозумілі за фактурою, на вигляд космічні, матеріали.

Фото: www.elle.com
Фото: www.elle.com

Яких тільки суконь і комбінацій тут не було. Сукні-картини та весільні вбрання із джинсами, пончо, схожі на овечу шкуру та ікебани на голові.

Фото: www.elle.com
Фото: www.elle.com

РЕАЛЬНЕ НЕРЕАЛЬНЕ: ВІД ПИШНИХ ТУАЛЕТІВ ДО КОСМІЧНИХ ОБРАЗІВ

Загалом, те, що зараз ми називаємо традиційним дефіле, вперше було запропоноване публіці у 1858 році французьким модистом Чарльзом Фредеріком Вортом. Аби показати клієнткам – як саме виглядатимуть не просто сукні, а «укомплектовані» туалети в русі, він зняв їх із манекенів, одягнув на моделей та наказав їм статечно проходитися, крутитися, завмирати ненадовго у визначених позах перед клієнтками. Саме Ворт став першим, хто започаткував покази нових моделей своїх суконь чотири рази на рік у Парижі. А своїх манекенниць Ворт називав «sosies», що з французької означає «двійник».

У часи Ворта колекції створювалися для реальних людей, хоча часто також виглядали досить дивно й не були зручними. Саме Ворт першим почав спрощувати силуети – він відмовлявся від великої кількості декору, рюшів, бантів на користь лаконічності, але компенсував цю пишність використанням дуже дорогих тканин.

Цього сезону дещо схожою на вортівську була колекція від Dior – одна з найлаконічніших та найбільш наближених до реального життя.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Пастельні тони та класичний чорний і, звичайно, – тканини найкращої якості, склали основу колекції модного дому Dior.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Valentino епатував об’ємними туалетами з використанням пір’я, аплікацій, оригінальними принтами та багатошаровістю.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Свої вбрання з пір’я Valentino довірив представляти одній із найперспективніших нині моделей, відомій доньці легенди кутюру Сінді Кроуфорд  – 16-річній Каї Гербер.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Givenchy віддав перевагу строгим силуетам, чітко вираженій ліній плеча та блискучим аксесуарам і деталям.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Деякі з моделей Givenchy були схожі на гостей із космосу.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Не відставали від «старих» і відносно молоді дизайнери вищої модної світової спільноти.

Вражаючими, неймовірно гармонійними за структурою тканин та формами були витвори нідерландської модельєрки Iris van Herpen.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

Iris van Herpen представляє напрямок Design & Science, при створенні своїх моделей використовує новітні технології та останні досягнення науки.

Фото: Facebook
Фото: Facebook

КРАЩІ ЗА МОДЕЛЕЙ – ЛИШЕ КЛІЄНТКИ HAUTE COUTURE

Не менш гламурними й оригінальними були луки відвідувачок показів. Серед них – і знаменитості, й політики, редактори модних журналів, моделі, письменниці, артистки, модні критики. Ось підбірка найоригінальніших з гостей показів.

PHOTOGRAPHED BY CHRIS SMART
PHOTOGRAPHED BY CHRIS SMART
PHOTOGRAPHED BY CHRIS SMART
PHOTOGRAPHED BY CHRIS SMART

Ольга Будник, Страсбург

Перше фото: Getty Images

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-