Кінолипень: Привиди, прибульці та Вуді Аллен

Кінолипень: Привиди, прибульці та Вуді Аллен

34386
Ukrinform
Кінематографічний липень готує чимало цікавого і в екшені, і у фестивальному кіно

Літній сезон вступає в свої права, і екран поступово заповнюється протистояннями світів, розвідок і потойбічних сил. Однак і прихильники фестивального кіно зможуть відшукати для себе розвагу до смаку - в будь-якому випадку, ті з них, хто зможе відвідати Одесу.

З 21 ЛИПНЯ

Стартрек: Нескінченність / Star Trek Beyond

Чи не найдовговічніша космічна опера сучасного маскульту, яка стартувала на телебаченні ще в 1966-му році і в 1979-му перемістилася на кіноекран, поповнилася черговим повнометражним фільмом - тринадцятим у загальному заліку і третім, рахуючи від здійсненого продюсером і режисером Дж.Дж.Абрамсом перезапуску кіносерії в 2009-му році. Творці попередньої картини «Стартрек: Відплата», яка вийшла на екрани в 2013-му, відійшли від звичного для серіалу неспішного темпу і перетворили оповідання в досить незграбний набір пригод, присмачених комп'ютерними ефектами. Незважаючи на скарги фанатів, докоряли фільму в тому, що він став черговим фантастичним бойовиком, що втратив старомодну чарівність, «Відплата» заробила в прокаті майже півмільярда доларів, вона стала найкасовішим твором франшизи. Таким чином, навряд чи можна сумніватися, що в «Нескінченності» традиції також будуть принесені в жертву видовищності.

Отже, дослідницький космічний корабель «Ентерпрайз» борознить простори Всесвіту в 2262-му році від Різдва Христового, заглибившись у незвідані людством простори. Незабаром екіпажу доводиться переконатися, що невідоме нерідко виявляється ворожим - «Ентерпрайз» піддається атаці невідомого зорельота, в результаті якої капітан Кірк наказує команді покинути судно на космошлюпках. Герої рятуються від переслідування на розташованій поблизу планеті, яка виявляється для них дивним новим світом небезпечних пригод.

Як і дві попередні картини, «Нескінченність» повинен був знімати Абрамс, однак він зняв з себе режисерські обов'язки, щоб зосередитися на створенні чергової серії «Зоряних воєн», залишившись у проекті в якості продюсера. Замість нього постановником виступив Джастін Лін, відомий як автор чотирьох фільмів з серії «Форсаж», які практично не відрізняються одна від одної.

Роль одного із постійних героїв «Стартрека», пілота Павла Чехова, стала однією з останніх робіт Антона Єльчина, який трагічно загинув два тижні тому.

Сила волі / Race

Уявлення про те, що у здоровому тілі здоровий дух було переконливо спростоване в ході літньої Олімпіади 1936-го року, проведеної у нацистській Німеччині. Німецькі атлети виявилися слухняними гвинтиками пропагандистської машини Третього рейху, покликаними продемонструвати перевагу «арійської раси», в чому чимало досягли. Але виступ деяких спортсменів позбавив досягнення арійців переконливості, і першим серед них слід відзначити чорношкірого американського легкоатлета Джессі Оуенса. Йому і присвячений фільм Стівена Хопкінса.

Фізичні випробування, яким піддається юнак напередодні змагань, здатні вивести його в число спортивних знаменитостей - супроводжуються душевними муками. Оуенс намагається зрозуміти, чи стане його участь у змаганнях, що проводяться нелюдським режимом, непрямою підтримкою нацистів, або ж можливістю поборотися з ними на біговій доріжці.

Світське життя / Society Cafe

Вуді Аллен не зраджує своїм звичаєм знімати що року по фільму. Дія нової картини 80-річного режисера, яка витримана у звичній для автора інтонації іронічної комедії розгортається в 1930-х, під час Великої депресії. Центральний персонаж стрічки, якого зіграв Джессі Айзенберг, зневірившись знайти роботу в рідному Нью-Йорку, переїжджає в Лос-Анджелес, розраховуючи влаштуватися в кіноіндустрії. Незабаром герой поринає у вир любовних авантюр і гламурних вечірок суспільства, яке, здавалося б, зовсім не торкнулися економічні і соціальні бурі.

Незважаючи на звернення до епохи класичного кіновиробництва, «Світське життя» стала першою картиною, в роботі над якою Вуді Аллен віддав данину нашому століттю, погодившись зняти її на цифрову камеру. При цьому оператором виступив прославлений Вітторіо Стораро, відомий роботою над шедеврами Френсіса Форда Копполи і Бернардо Бертолуччі.

Крім Айзенберга і Крістен Стюарт, яка виконала роль об'єкта мрій героя, секретарки впливового кінопродюсера, в картині знялися Стів Карелл, Блейк Лайвлі, Шеріл Лі і Паркер Поузі.

З 28 ЛИПНЯ

Джейсон Борн / Jason Bourne

Трилогія про вбивцю ЦРУ Джейсона Борна, який пішов у самоволку, є однією з найбільш помітних в сучасному кінематографі творів на шпигунську тематику, багато в чому завдяки достоїнствам літературного першоджерела, романів американського класика політичного детективу Роберта Ладлема. Створення нового фільму стало свого роду переходом Рубікону - для нього був написаний оригінальний сценарій, хоча раніше планувалося продовжити серію, спираючись на книги Еріка Ван Ластбадера, який написав дев'ять романів про Борна після смерті Ладлема. Потрібно відзначити, що свого часу проект екранізації першого з творів Ван Ластбадера не відбувся через відмову режисера Пола Грінграсса і Метта Деймона продовжувати роботу над проектом (так що у «Спадок Борна» замість власне Борна діє інший персонаж). Тепер постановника і виконавця головної ролі вмовили повернутися, але романи Ван Ластбадера відклали до кращих часів.

Про сюжет «Джейсона Борна» поки відомі лише загальні відомості, які можна було б віднести до всіх картин серії - герой намагається з'ясувати нові подробиці про своє минуле життя і врятуватися від переслідування колишніх товаришів по зброї з ЦРУ.

Мисливці за привидами / Ghostbusters

Один з найбільш оригінальних комедійних хітів 80-х обзавівся ремейком, але вельми незвичайним. Картину Айвана Райтмана, в якій колоритні образи і дотепні діалоги сплелися з захоплюючим сюжетом і вражаючими спецефектами, творці нової версії вирішили піддати гендерній трансформації: четвірка борців з нью-йоркської нечистю тепер складається з жінок.

Підхід до справи викликав вельми неоднозначну реакцію шанувальників фільму 1984-го року. При цьому критикувалося не тільки рішення змінити стать центральним персонажам, але і та обставина, що на головні ролі були обрані актриси, відомі в першу чергу не роботами в кіно, а в якості стендап-комедианток і учасниць телешоу. Дров у вогнище підкинула поява трейлера (https://www.youtube.com/watch?v=w3ugHP-yZXw), який справді нагадує своєю манерою рекламний ролик до невдалого телеборщу. Реакція аудиторії була настільки бурхливою, що він отримав найбільшу кількість дизлайків за всю історію YouTube - наразі їх кількість становить майже 900 тисяч проти 256 тисяч лайків. Подивимося, відлякає цей своєрідний рекорд наших глядачів або, навпаки, викличе бажання ознайомитися з кінцевим результатом.

ФЕСТИВАЛІ МІСЯЦЯ

«Відкрита ніч» завершила в столиці кинофестивальна життя, яке перемістилося в Одесу.

З 8-го по 10-е липня на причалі яхт-клубу Морвокзалу пройде Фестиваль німого кіно та сучасної музики «Німі ночі», в сьомий раз організований Національним центром Довженка. До програми цього найбільшого у Східній Європі заходу, присвяченого класиці Великого німого, увійшли шість картин, серед яких можна виділити одну з найбільш вишуканих, поетичних інтерпретацій вестерну, «Вітер» видатного шведського режисера Віктора Шестрема з Ліліан Гіш в головній ролі, «Небувалий похід» Михайла Кауфмана, останній видатний зразок українського документального кіноавангарду, і масштабну історичну драму Петра Чардиніна «Тарас Трясило» за участю зірок вітчизняного кіно і театру Амвросія Бучми та Наталії Ужвій.

З повною програмою можна ознайомитися на сайті фестивалю.

З 15-го по 23-е липня пройде Сьомий Одеський міжнародний кінофестиваль, чи не найбільш масштабна подія українського кінороку. ОМКФ дозволяє скласти найповніше уявлення про стан справ у вітчизняній індустрії. Так, у національному конкурсі відбудуться прем'єри таких очікуваних стрічок, як «Гніздо горлиці» Тараса Ткаченка та «Моя бабуся Фанні Каплан» Альони Дем'яненко.

Одеський кінофестиваль є також однією з найкращих можливостей побачити на великому екрані тріумфаторів авторитетних міжнародних майданчиків, на зразок переможця Каннського МКФ «Я, Деніел Блейк» Кена Лоуча, «Моря в огні» Джанфранко Розі, який завоював «Золотого ведмедя» Берлінського МКФ, і лауреата «Золотого Лева» Венеціанського МКФ «Клану» Пабло Траперо.

Повний опис програм розміщено на сайті фестивалю.

Олександр Гусєв. Київ.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-