Науковці виявили близько 1500 невідомих вірусів

28.11.2016 05:20 865

Для роботи над проектом вірусологи зібрали в Китаї колекцію понад 220 видів безхребетних, зокрема, комах і павуків, виділили зразки РНК і розшифрували ланцюжок.

Результати дослідження, проведеного з використанням сучасних методів молекулярної генетики. опубліковані на сайті журналу Nature, повідомляє BBC.

Відсортувавши і проаналізувавши отриману інформацію, вчені виявили сотні невідомих науці вірусів. Деякі з виявлених РНК-вмісних вірусів настільки відрізняються від вже відомих науці, що цілком можуть бути віднесені до самостійних родин.

Крім того, вірусологи виявили зв'язок між еволюцією вірусу і його носія, і ця обставина, як вважає професор Інституту біомедичних наук при університеті Фудань Сюй Цзяньцин, здатна радикально змінити уявлення людей про походження життя на Землі.

Відомо, що деякі види безхребетних можуть бути переносниками небезпечних для людини вірусів, таких як зіку або денге.Проте автори дослідження припускають, що відкриті ними віруси не становлять для людей значної загрози.

Дослідження проводилися в лабораторіях Китайського центру з профілактики хвороб і контролю за вогнищами їх виникнення.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»