У Китаї за перші п’ять хвилин «Дня холостяка» купили подарунків на $1 млрд

11.11.2016 13:30 782

У Китаї за перші п’ять хвилин розпродажу на сайті Alibaba, приуроченого до святкування Дня холостяка, купили товарів на 1 млрд дол.

Це «свято» придумали для противаги Дню Святого Валентина, повідомляє USA Today.

«Компанія Alibaba повідомила про купівлю товарів на 1 млрд доларів за перші п’ять хвилин», - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що кожну секунду з моменту початку розпродажу об 11 годині за місцевим часом на сайті реєстрували 175 тис. замовлень. Загалом за перші дві години розпродажу покупці купили товарів на 5 млрд дол. 

Повідомляється, що компанія Alibaba проводить розпродажі до Дня холостяка у Китаї вже сьомий рік поспіль. За минулий рік компанія заробила на цьому 14,3 млрд дол.

Розпродаж для одинаків - «День холостяка» - був придуманий в 2009 році нинішнім генеральний директором холдингу Alibaba Group Деніелом Джангом як альтернатива Дню святого Валентина.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-