Продажі у соцмережі Х різко зросли попри значні витрати - Bloomberg

Продажі в X Ілона Маска різко зросли впродовж третього кварталу цього року, але соціальна мережа все ще стикається зі значними витратами, зокрема через реструктуризацію фірми.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Bloomberg із посиланням на проінформованих співрозмовників.

За словами джерел, компанія, раніше відома як Twitter, повідомила про дохід у розмірі 752 мільйонів доларів США за тримісячний період, що закінчився 30 вересня.

Цей показник на понад 17% більший, ніж за аналогічний період роком раніше.

Співрозмовники додають, що загалом обсяг продажів у X за перші дев'ять місяців року перевищив два мільярди доларів США.

Водночас, X більшу частину року боролася з високими витратами, включаючи витрати на реструктуризацію, які призвели до чистого збитку компанії в розмірі 577,4 мільйона доларів США за третій квартал.

Інформагенція додає, що речник X не відповів на запит про коментар.

Читайте також: Соцмережа X заблокувала рекламний акаунт Єврокомісії після штрафу

Зазначається, що історично X отримував основну частину своїх доходів від реклами, хоча в останні роки докладалися зусилля для диверсифікації бізнесу шляхом продажу підписок та укладання угод про ліцензування даних.

Як повідомляв Укрінформ, минулого тижня Єврокомісія наклала на соцмережу X штраф у розмірі 120 мільйонів євро за порушення зобов'язань щодо прозорості відповідно до Закону про цифрові послуги (DSA).

Фото: unsplash