YouTube тестує нову функцію «Ваша індивідуальна стрічка»
YouTube тестує нову функцію «Ваша індивідуальна стрічка», яка повинна розв’язати проблему нерелевантних рекомендацій і покращити алгоритми, які базуються на інтересах користувача.
Про це повідомляє TechCrunch, передає Укрінформ.
Алгоритм YouTube часто неправильно оцінює бажання користувачів. Наприклад, перегляд декількох відео Disney може призвести до того, що платформа почне рекомендувати величезну кількість подібного контенту — навіть якщо це не те, що насправді цікавить користувача.
Тепер платформа тестує кнопку «Ваша персоналізована стрічка», яка знаходиться поруч зі стандартною кнопкою «Домашня сторінка». Натиснувши на неї, користувач зможе ввести запити, що відповідають інтересам.
Замість пасивного перегляду потоку контенту, який може не відповідати інтересам, ця функція дозволяє активно формувати свій канал, вводячи конкретні запити. Наприклад, якщо користувач хоче бачити більше відео про кулінарію, потрібно просто ввести цю підказку, і YouTube надалі надаватиме пріоритет подібному контенту.
Нова функція має стати більш ефективною заміною опцій відео «Не цікавить» або «Не рекомендувати канал».
YouTube — не єдина платформа, яка запускає персоналізовану стрічку. Нещодавно Threads тестував функцію налаштування алгоритму. X також працює над функцією, яка дозволить користувачам попросити чат-бота Grok налаштувати стрічку.
Як повідомляв Укрінформ, WhatsApp перезапускає свою першу функцію «про мене» («about»), яка розповідає про те, що користувач робить у цей момент.