KLM повідомила про витік даних клієнтів через кібератаку

Нідерландська авіакомпанія KLM стала жертвою кібератаки, в результаті якої були викрадені персональні дані клієнтів.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на nu.nl.

“KLM поінформувала клієнтів про витік даних, у результаті якого частина інформації стала загальнодоступною. Йдеться, зокрема, про імена та контактні дані. За словами авіакомпанії, конфіденційна інформація викрадена не була. Витік було виявлено на зовнішній платформі, яку KLM та Air France використовують для обслуговування клієнтів”, - йдеться у повідомленні.

У KLM зазначили, що зловмисники отримали “обмежений доступ до низки даних”. Зокрема паспортні дані, дані про рейси та банківські реквізити викрадено не було.

Читайте також: Невидимий фронт PSYOP: як спецслужби світу ведуть психологічні війни в епоху АІ та кібератак?

“Було отримано несанкціонований доступ до даних клієнтів”, — повідомив речник KLM.

“Нам надзвичайно прикро, що це сталося”, - зауважив він.

Вказується, що внутрішні сервіси та системи авіакомпанії не постраждали.

За словами авіакомпанії, команди з кібербезпеки одразу вжили заходів, щоб припинити несанкціонований доступ.

KLM повідомила про інцидент у нідерландське Управління захисту персональних даних (Autoriteit Persoonsgegevens), Air France - французький регулятор CNIL. Клієнти, чиї дані могли бути скомпрометовані, отримали повідомлення та рекомендації зберігати пильність, особливо у разі надходження підозрілих листів чи дзвінків нібито від імені перевізника.

Читайте також: 10 шпигунських чат-ботів, які щодня за вами стежать

Як повідомляв Укрінформ, прокуратура Нідерландів почала відновлювати роботу онлайн-сервісів після кібератаки.

Фото: Mark Wagtendonk