У Китаї за перші п’ять хвилин «Дня холостяка» купили подарунків на $1 млрд
У Китаї за перші п’ять хвилин розпродажу на сайті Alibaba, приуроченого до святкування Дня холостяка, купили товарів на 1 млрд дол.
Це «свято» придумали для противаги Дню Святого Валентина, повідомляє USA Today.
«Компанія Alibaba повідомила про купівлю товарів на 1 млрд доларів за перші п’ять хвилин», - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що кожну секунду з моменту початку розпродажу об 11 годині за місцевим часом на сайті реєстрували 175 тис. замовлень. Загалом за перші дві години розпродажу покупці купили товарів на 5 млрд дол.
Повідомляється, що компанія Alibaba проводить розпродажі до Дня холостяка у Китаї вже сьомий рік поспіль. За минулий рік компанія заробила на цьому 14,3 млрд дол.
Розпродаж для одинаків - «День холостяка» - був придуманий в 2009 році нинішнім генеральний директором холдингу Alibaba Group Деніелом Джангом як альтернатива Дню святого Валентина.