У Франції відмовилися реєструвати бренди «Je suis Paris» і «Pray for Paris»

Національний інститут промислової власності Франції (INPI) відмовляється реєструвати торгові марки «Je suis Paris» (з фр. "Я є Париж") та «Pray for Paris» (з англ. "Молімося за Париж").

Про це йдеться в офіційній заяві INPI (установа, що відповідає у Франції за реєстрацію та захист прав на інтелектуальну власність), яка є у розпорядженні Укрінформу.

«Національний інститут промислової власності відмовляється приймати заявки на реєстрацію товарних марок «Je suis Paris» і «Pray for Paris», - йдеться у заяві.

За інформацією установи, відповідні заявки фізичні та юридичні особи почали подавати 14 листопада 2015 року, на наступний день після серії терактів у Парижі.

Нові вислови французи вигадали, наслідуючи аналогічний випадок одразу після терактів в редакції сатиричного тижневика Charlie Hebdo у січні цього року. Тоді вислів «Je suis Charlie» придумав француз українського походження Жоакім Ронцин (Joachim Roncin). Він одним з перших розмістив у Твіттері графічне повідомлення «Je suis Charlie». Це гасло передрукували 3,4 млн разів. За кілька днів хештег 39-річного Жоакіма став найпопулярнішим в історії Твіттера.

Розповідаючи історію створення логотипу акції підтримки, Жоакім зазначив, що він є французом українського походження і працює художнім редактором тижневика, що пише про стиль та моду, виходить накладом 450 тис. примірників і не має нічого спільного з Charlie Hebdo. Він додав що за перші п'ять годин «ультракоротке повідомлення» з 15-ти символів знайшло підтримку 500 користувачів, а далі почалася ланцюгова реакція. Автор вислову запевнив, що вигадуючи його, ні на що не розраховував, а популярність прийшла завдяки соціальним мережам.