Запоріжжя розповіло про туристичні цікавинки цього року

На виставці UITT'2019 представники Запоріжжя розповіли про нові туристичні продукти, якими дивуватимуть гостей міста цьогоріч.

Як розповіла начальник Управління туризму Запорізької міської ради Катерина Сімонова під час "Презентації туристичних продуктів Запоріжжя", на розвиток туристичної галузі в 2019 році з міського бюджету виділили 5,7 мільйона гривень, повідомляє Zruchno.Travel.

За її словами, з минулого року туристичний бюджет міста збільшили майже на мільйон гривень.

"Бюджет на туристичну галузь Запоріжжя за останні три роки зріс у 8 разів. У 2017 році – це було 700 тисяч, а сьогодні вже майже 8 мільйонів гривень, які спрямовуються на промоушен, на SMM, на участь в туристичних виставках, а також на утримання комунального підприємства "Туристичний інформаційний центр" (2 мільйони гривень). Зазначу, ТІЦ Запоріжжя, і ми цим пишаємося, – єдиний в Україні отримав міжнародний сертифікат ISO. За 2018 рік його відвідали 6 тисяч осіб; саме ТІЦ займається організацією туристичних подій і створенням турпродуктів Запоріжжя", – сказала Сімонова.

Читайте також: Туристичні й рекреаційні можливості Львівщини представлено на виставці UITT'2019

Під час презентації гостям розповіли про нові туристичні продукти, якими Запоріжжя дивуватиме гостей цьогоріч, а також про найважливіші заходи подієвого туризму-2019.

Зокрема, у 2019-му на жителів і гостей Запоріжжя чекає традиційний фестиваль вуличної їжі "Пікнік на райдузі", фестиваль Khortytsia Freedom, туристичний бізнес-форум, а зовсім скоро відбудеться фестиваль джазової музики Zaporizhzhia Jazzy.

"Ми виділяємо для себе три основні напрямки туризму: подієвий, індустріальний і природний. Найближчий великий захід подієвого туризму, який буде проходити в Запоріжжі, – це найбільш атмосферний фестиваль в Україні Zaporizhzhia Jazzy, хедлайнерами якого в цьому році стануть Джамала й ТНМК. Цей фестиваль безкоштовний, він буде проходити на прекрасній локації з краєвидом на Запорізьку Січ. Минулого року фестиваль відвідали понад 20 тисяч осіб. Ми ставимо перед собою мету проводити якомога більше подібних заходів і таким чином залучати до нашого міста туристів. Що стосується індустріального туризму, то тут, звичайно, хочеться сказати про наш новий турпродукт – екскурсії на територію промислового гіганта – "Запоріжсталь" STEEL’NE MISTO "Z". Природний туризм – це острів Хортиця і дивовижні краєвиди Дніпра", – розповіла Сімонова.

У межах заходу також було презентовано проморолик ексклюзивного туру STEEL’NE MISTO "Z".

Сімонова додала, що в цей час туристична влада міста працює над залученням й інших великих підприємств для розвитку індустріального туризму в Запоріжжі.