Київстар запустив віддалений перехід на контракт

PR

Абоненти передплати мобільного оператора «Київстар» зможуть перейти на контрактну форму обслуговування віддалено, просто зателефонувавши в довідковий центр компанії.

Про це повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.

«Абоненти передплати Київстар зможуть перейти на контрактну форму обслуговування віддалено – просто зателефонувавши в довідковий центр оператора за номером 466. Для цього достатньо назвати свої прізвище, ім’я та дату народження оператору довідкового центру для їх внесення в договір, а потім обрати тарифний план», - йдеться у повідомленні.

Далі, за інформацією Київстар,  протягом 30 днів абоненти зможуть відвідати будь-який фірмовий магазин Київстар з паспортом та ІПН, щоб завершити підписання договору. Весь цей час вони зможуть користуватися основними послугами у своєму новому тарифі.

Зазначається, що спростити підключення контрактних тарифів вдалося завдяки оновленням IT-систем оператора на сучасне рішення від Ericsson. Серед переваг контрактної форми обслуговування, за яку її обирають клієнти, -  вигідний пакет послуг з безлімітним мобільним інтернетом на календарний місяць,  можливість користатися усіма послугами в цьому місяці, а сплачувати у наступному.

У компанії нагадали, що контрактні абоненти можуть мати на одному рахунку декілька номерів, що вигідно для оплати та управляння послугами всієї родини.  Крім цього, у них вищий рівень захисту  номеру та SIM-карти, адже всі операції з ними може здійснювати лише ідентифікований власник. Це особливо актуально, якщо до номера прив’язані онлайн-банкінг, профілі в соціальних мережах тощо.

За даними пресслужби, у Київстар більше 520 фірмових магазинів по всій Україні, де клієнти можуть завершити перехід на контракт, обрати інший вигідний тарифний план,  розв'язувати сервісні питання або придбати сучасний 4G-смартфон й інші гаджети.

Фото з відкритих джерел

Ілюстрація: Київстар