Twitter відкриє дані про замовників політичної реклами

Соціальна мережа Twitter розробила новий інструмент Ads Transparency Center, завдяки якому можна буде з'яcувати, хто розмістив рекламне оголошення.

Про це йдеться у блозі компанії.

"Сьогодні ми раді поділитися другою частиною наших досягнень - Ads Transparency Center, який дозволяє будь-кому у світі переглядати (рекламні - ред.) оголошення, які були розміщені на Twitter", - йдеться у повідомленні.

Новий сервіс дозволить домогтися більшої прозорості щодо розміщення реклами в ході виборчих кампаній в США.

Поки що він працюватиме лише стосовно політичної реклами в США, але надалі завдяки йому можна буде перевірити будь-яке оголошення, зазначається в заяві, опублікованій у блозі соцмережі. 

Читайте також: Instagram дозволив додавати музику в Stories

Зайшовши на спеціально створену інтернет-сторінку, користувачі за допомогою функції пошуку зможуть знайти будь-який рекламний твіт, а також відповідну інформацію про рекламодавця. Якщо йдеться про політичну рекламу, то з’являються додаткові дані, включно із сумою, витраченою на її розміщення, а також інформація про те, яка цільова аудиторія повідомлення.