На Банковій пояснили, навіщо телеканалу «ДОМ» активна реклама

Активна промокампанія телеканалу «Дом» пов’язана з необхідністю ширшого інформування про проблематику внутрішньо переміщених осіб, тимчасово окупованих територій і спрямована на збільшення переглядів.

Канал також планує змінювати програмну сітку, заявив радник керівника Офісу Президента Михайло Подоляк в інтерв’ю виданню «Бабель», повідомляє Укрінформ.

«Дом» довгий час був непомітним джерелом інформації, хоча він має надзвичайно важливу функцію, він працює з двома категоріями: окупованими територіями та переселенцями. Переселенці живуть по всій країні — і в Києві, і у Львові. На жаль, центральні телеканали проблематиці переселенців, окупованих і суміжних з ними територій приділяють мало уваги. Канал «Дом» хоче стати саме тим масовим, масштабним майданчиком, який дивляться не частки відсотків, а суттєві відсотки», - сказав Подоляк.

Читайте також: Кабмін ухвалив стратегію інтеграції переселенців

Він підкреслив, що перегляди телеканалу потрібно збільшити, тому проводиться інформування про існування такого майданчика.

«Друге — змінюватиметься програмна сітка, там молоді креативні хлопці, дуже талановиті», - додав радник очільника ОП.

Раніше у ЗМІ повідомлялося, що «Мультимедійна платформа іномовлення України» у 2021 році витратила на рекламні послуги понад 31 мільйон гривень, майже всі ці кошти пішли на просування телеканалу для тимчасово окупованих територій «Дом».

Головною метою каналу «Дом» декларується інформаційне сприяння реінтеграції ТОТ.