Лише третина психологів інклюзивно-ресурсних центрів допущені до роботи — МОН

Лише третина психологів інклюзивно-ресурсних центрів, що готувалися працювати з методиками діагностування дітей з особливими освітніми потребами, пройшли тестування і допущені до роботи.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства освіти та науки.

"99 фахівців інклюзивно-ресурсних центрів отримали сертифікати міжнародного зразка на право користування методиками для оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Загалом в іспиті взяли участь 308 психологів з усіх областей України", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що це друга хвиля тестування, на початку року його пройшло 869 психологів ІРЦ, з яких до роботи було допущено лише 48%. Учасники другої хвилі — це психологи, які не пройшли тестування попереднього разу, але вирішили спробувати свої сили ще раз після додаткової підготовки.

Відтепер понад 500 фахівців можуть здійснювати професійну діагностику дітей з особливими освітніми потребами — вони вже мають відповідні сертифікати та будуть внесені до світового реєстру психологів.

Читайте також: Супрун розповіла, як не зіпсувати здоров'я дитини у школі

У МОН нагадали, що торік було придбано та розподілено в обласні центри 500 комплектів відповідних методик. Загалом для цих цілей держава виділила 70 млн євро. Так, кожен ІРЦ отримав WISC-IV (шкала інтелекту Векслера для дітей), Leiter-3 (міжнародна шкала продуктивності), Conners-3 (шкала оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності), PEP-3 (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектра) та CASD (опитувальник розладу аутичного спектра). Цьогоріч планують закупити додатково ще 199 комплектів цих методик.