Укрзалізниця вибачилася перед пасажирами за сім годин затримки в дорозі

ПАТ «Укрзалізниця» просить вибачення у пасажирів  швидкісного  поїзду № 731 Запоріжжя - Київ за семигодинну  затримку в дорозі.

Про це повідомляє прес-служба  «Укрзалізниці».

«18 січня  о 18:26 швидкісний поїзд № 731 Запоріжжя - Київ, що обслуговується складом Екр-1 «Тарпан» виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод», здійснив вимушену зупинку на перегоні Железнякове - П'ятихатки-Пас. Зупинка поїзда сталася з технічних причин, а саме внаслідок дії низьких температур на систему живлення поїзда. Пасажирів цього поїзда на станції П'ятихатки-Пас. пересадили в допоміжний швидкісний поїзд виробництва Hyundai, який прибув в екстреному режимі. До Києва поїзд Інтерсіті+ №731 Запоріжжя - Київ прибув о 06:11», - йдеться в повідомленні.

Затримка руху для 534-х пасажирів  склала 7 год. 20 хв.

В «Укрзалізниці»  запевняють, що для забезпечення руху поїздів роботи з прибирання снігу не припиняються ні вдень, ні вночі. Лише за минулу добу з залізниць України вивезено понад 30 тис. куб. м снігу. Для ліквідації снігових заметів виїхало 65 одиниць снігоприбиральної техніки і працювало понад 12,5 тис. залізничників.

Від снігу очищено 21 тис. стрілочних переводів, 216 станційних, 1708 під'їзних колій та 974 пасажирські платформи.