Ризиків підтоплення чи закриття станції метро «Поштова площа» немає - КМДА

Станція столичного метрополітену «Поштова площа» перебуває в належному технічному стані, ризику її підтоплення, закриття на ремонт чи реконструкцію немає.

Про це заявила Київська міська державна адміністрація з посиланням на департамент транспортної інфраструктури, передає Укрінформ. 

У КМДА підкреслили, що в належному технічному стані перебуває як сама станція, так і перегінні тунелі, які до неї примикають.

Працює «Поштова площа» у звичайному режимі як для пасажирських перевезень, так і для цілодобового укриття населення під час повітряної тривоги.

«Маніпуляції щодо теми роботи станції створюють, щоб посіяти паніку. Фахівці метрополітену провели позаплановий огляд та обстеження споруд, за результатами яких деформацій не виявлено», - зауважили в КМДА.

Читайте також: У Києві демонтують тунель між станціями метро «Деміївська» та «Либідська»

Міська влада закликає не маніпулювати темою роботи метрополітену й використовувати перевірену інформацію, з офіційних джерел.

Також в адміністрації нагадали, що підземний пішохідний перехід «Поштової площі» відокремлений від майбутнього об’єкта багатофункціонального призначення капітальною (цегляною) перегородкою.

Як повідомили 1 травня у Держаудитслужбі, під час перевірки «Поштової площі» у 2023 році були виявлені недовиконані роботи з гідроізоляції, водовідведення та водопониження.

Також були зафіксовані ознаки корозії металу та руйнування захисного шару бетону. Фахівці Держаудитслужби дійшли висновків, що технічний стан об’єкта постійно погіршується, а його подальша експлуатація без консервації чи добудови вкрай небезпечна. Профільний департамент КМДА був попереджений про те, що недовиконані роботи можуть призвести до проблем із функціонуванням станції метро «Поштова площа».

Читайте також: Синягілка метрополітену як червоний маркер проблем.

Зважаючи на зазначене, аудитори в межах своєї компетенції рекомендували провести необхідні протиаварійні роботи. Адже  будь-які зволікання з усунення порушень могли стати причиною ще гірших наслідків: просідання фундаментів навколишніх споруд, пошкодження тунелю метро і закриття станції.

У відомстві наголошують, що з моменту надання фахівцями Держаудитслужби рекомендацій минув майже рік, але необхідні заходи з невідомих причин так і не були проведені.

Фото: Facebook/ Вісник Оболоні