Одеським клієнтам Привату сказали, коли приходити по гроші

У одеських відділеннях ПриватБанку у післяобідню пору не було напливу клієнтів, адже готівки для видачі клієнтам-фізичним особам не стало ще о 10-11 годині, а після обіду каси відділень фінустанови просто закрили.

Відбувається передача повноважень керівництвом місцевого відділення банку Тимчасовій адміністрації, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Не можемо надати жодної інформації про те, скільки відділень та служб ПриватБанку функціонувало в Одесі в понеділок і яку кількість готівки видано у на вимоги клієнтів. Зараз здійснюється перерахунок коштів, триває процес передачі повноважень Тимчасовій адміністрації банку", - зазначив у розмові з кореспондентом Укрінформу керівник однієї зі служб Одеського відділення ПриватБанку Петро Ульяницький.

Через зайнятість не вдалось поспілкуватися з директором відділення Оленою Яковіною.

На запитання клієнтів, коли можна буде отримати послуги банку, приміром, у "Північному" відділенні ПриватБанку в Одесі, відповідали: "Приходьте 20 грудня".

Касир-оператор цього відділення припинила роботу ще до обіду, оскільки бракувало готівкової гривні для видачі клієнтам. Через це зранку тут видавали клієнтам-фізичним особам лише частину запитуваних сум.

Працівники банку радили клієнтам знімати гроші у банкоматах інших кредитно-фінансових установ.

Схожу картину можна було спостерігати в багатьох відділеннях ПриватБанку в Одесі, де зранку були черги клієнтів до кас і до співробітників фінустанови. А в післяобідню пору людям рекомендували звернутися за послугами зранку у вівторок, 20 грудня. Працівники здебільшого були зайняті тим, що надавали консультації поодиноким клієнтам банку.