Безпеку дорожнього руху - на порядок денний
11 листопада, 10:00 - пресконференція на тему: «Повернемо безпеку дорожнього руху в порядок денний. З нагоди Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху 2025. ІІ етап».
Організатор: ГО Центр демократії та верховенства права.
Учасники: Олеся Холопік - директорка Центру демократії та верховенства права; Микола Ільчук - експерт з адвокації кампанії «За безпечні дороги» ЦЕДЕМ; Анастасія Макаренко - U-Cycle; Оксана Левицька - ГО «Життя»; представник Департаменту патрульної поліції України; Олександр Гречко - представник ГО «Пасажири Києва».
Модераторка: Катерина Лозовенко - координаторка кампанії «За безпечні дороги» ЦЕДЕМ.
Коротко. Мета заходу - звернути увагу на ключові фактори ризику, що впливають на безпеку дорожнього руху та оголосити про старт інформаційної кампанії «Краще запізнитись, ніж не доїхати».
Довідково. Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху (БДР) - щорічна загальнонаціональна кампанія, що традиційно проводиться в Україні двічі на рік (навесні та у листопаді) в рамках Глобального Десятиліття дій ООН із забезпечення БДР. Листопадовий етап приурочений до Всесвітнього дня пам'яті жертв ДТП. Основна мета Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху 2025 - зменшення смертності та травматизму на дорогах через посилення суспільної уваги до проблеми, популяризацію безпечної поведінки (особливо в умовах воєнного стану).
Формат заходу – офлайн (Зала 2) + онлайн-включення.
Журналісти зможуть поставити запитання офлайн (Зала 2).
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/@UkrinformPressCenter
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформу можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно посилатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
Активісти просять уряд змінити правила встановлення камер контролю швидкості, яких в Україні бракує
В Україні існує проблема недостатньої кількості камер для контролю швидкісного режиму на дорогах.
Про це заявив представник ГО “Пасажири Києва” Олександр Гречко під час пресконференції в Укрінформі на тему: “Повернемо безпеку дорожнього руху в порядок денний. З нагоди Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху 2025. ІІ етап”.
“Є проблема недостатності кількості камер, якими контролюється швидкісний режим”, - сказав він.
За словами Гречка, встановлення нових камер стримує чинна постанова уряду, яка дозволяє розміщувати їх лише у місцях концентрації ДТП.
“І це проблема, тому що, по суті, потрібно, щоб на якійсь точці загинула велика кількість людей. І це все було проконтрольовано, зафіксовано і, можливо, через рік там з'явиться камера. Але було б добре, щоб ми діяли на випередження, а не реагувати на наслідки”, - сказав активіст.
Він вважає, що уряд має внести зміни до відповідних постанов, аби розширити можливості для встановлення камер і посилити контроль за дотриманням швидкісного режиму. Це, на його думку, допоможе зменшити кількість ДТП і смертність на дорогах.
«З боку уряду це зробити набагато простіше, ніж збирати депутатів і голосувати за законопроєкти”, - додав представник ГО “Пасажири Києва”.
Директорка Центру демократії та верховенства права Олеся Холопік закликала народних депутатів приділити пріоритетну увагу питанням безпеки дорожнього руху.
Вона нагадала, що у Верховній Раді зареєстрований законопроєкт № 13314 про внесення змін до КУпАП щодо пропорційності відповідальності за перевищення швидкості.
“Ми закликаємо депутатів взяти на себе відповідальність за його розгляд, а правоохоронний комітет - включити його у свій порядок денний та рекомендувати його проголосувати, бо це - про життя людей”, - сказала Холопік.
Як повідомлялося, нині на дорогах 27 міст України встановлено 340 камер автоматичної фіксації швидкості руху.
В Україні запустили інформкампанію щодо безпеки на дорозі “Краще запізнитися, ніж не доїхати”
В Україні розпочалася інформаційна кампанія, ініційована ГО “Центр демократії та верховенства права” в рамках кампанії “За безпечні дороги”, щодо популяризації серед водіїв звички обирати безпечну швидкість на дорогах під назвою “Краще запізнитися, ніж не доїхати”.
Про це розповіла директорка Центру демократії та верховенства права Олеся Холопік під час пресконференції в Укрінформі на тему: “Повернемо безпеку дорожнього руху в порядок денний. З нагоди Всеукраїнського тижня безпеки дорожнього руху 2025. ІІ етап”.
“Ми розпочали нашу інформаційну компанію, яка називається “Краще запізнитися, ніж не доїхати”. Розроблялася ця кампанія спільно з комунікаційною агенцією “Pedan buro” і в подальшому запускалася зовнішня реклама з оператором “Октагон”, - заявила вона.
Представниця ЦЕДЕМ пояснила, що ця інформаційна кампанія спрямована на привернення уваги до проблеми надмірної швидкості на дорогах.
Холопік розповіла, що у рамках реалізації цієї інформкампанії розробили три візуали, у яких водіїв закликають краще запізнюватися, але зберігати своє життя чи життя найдорожчих їм людей, яких вони перевозять.
“Інформаційна мета цієї кампанії - це фактично сформувати таку буденну звичку обирати безпечну швидкість і зняти тиск наміру бути вчасно за будь-якої ціни. Ми показуємо, що запізнення - це нормальний і безпечний вибір, який рятує життя”, - зазначила представниця ЦЕДЕМ.
Ці візуали вже були роздруковані і розміщені на деяких білбордах і і сітілайтах Києва. Відповідно до її даних, у столиці вже було фізично розміщено близько 40 одиниць цієї зовнішньої реклами.
“Ми стартували з Києва і уже ведемо комунікацію про те, щоб розміщувати цю рекламу і в інших містах України, на дорогах державного значення тощо, щоб привертати увагу до проблеми швидкості. Нещодавно - вчора чи позавчора - наприклад, відгукнулися у Хмельницькому, і (там - ред.) будуть розміщувати цю рекламу”, - повідомила вона.
Окрім цього, ЦЕДЕМ звернувся до Міністерства культури щодо підтримки цієї інформаційної кампанії.
“І ми будемо посилювати інформаційну присутність цієї кампанії в соцмережах тощо. Ми стартували в листопаді та очікуємо листопад-грудень (що триватиме ця інформкампанія - ред.)”, - сказала Холопік.
Як повідомлялося, в Україні з 10 листопада почався Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху.
Відео: