Опитування USAID-Internews щодо споживання медіа

17 листопада, 12:00 - презентація та пресконференція  на тему: «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа 2021: Результати опитування USAID-Internews» 

Організатори: Міжнародна організація Internews.

Учасники: Джилліан МакКормак - директорка Internews в Україні, Оксана Майдан - заступниця директорки Internews в Україні; Тетяна Степикіна - менеджерка з комунікацій, Internews, модератор.

Питання для обговорення:

- Ставлення українців до дезінфомації щодо вакцинації проти Covid-19;

- Рівень довіри до теленовин;

- Оцінка громадянами якості інформації про реформи.

Коротко. На пресконференції  буде презентовано результати щорічного всеукраїнського опитування USAID-Internews щодо ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа, рівня медіаграмотності та вміння розрізняти неправдиві наративи, обізнаності про реформи, рівня споживання російських медіа та ін.

Акредитація представників ЗМІ: omashkovska@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена. 

Пресконференція транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Відповідно до Постанови МОЗ №-18 від 19 жовтня 2021 року присутність на заході лише за наявності в усіх його учасників Covid-cертифікату або негативного ПЛР-тесту (строк дії 72 години) та обов`язкової наявності засобів індивідуального захисту (захисних масок, респіраторів) за дотримання соціальної дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

В Україні 20% людей готові платити за доступ до онлайн-медіа - опитування

В Україні 20% людей готові платити за доступ до своїх улюблених онлайн-медіа.Такі дані показало опитування USAID–Internews «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа», яке було представлене на пресконференції в Укрінформі.

"20% українців готові платити за доступ до своїх улюблених інтернет-сайтів, і за доступ до свого улюбленого контенту. Це добра новина для медіа, які запускають платний контент", - сказала під час презентації заступниця директорки Internews в Україні Оксана Майдан.

Опитування також показало, що хоча й довіра до онлайн-медіа є найвищою серед усіх медіа, відсоток довіри знизився з 48% у 2020 році до 44% у 2021 році. Зокрема, учасники фокус-груп сказали, що іноді вважають їх ненадійними та упередженими.

Згідно з результатами дослідження, більшість інших видів медіа залишилася на тому ж низькому рівні довіри, лише радіо та друковані медіа трохи відновилися. Національне радіо отримало на 3% більше довіри (24% у 2021 порівняно із 21% у 2020 році); регіональне радіо – на 3% більше (25% у 2021 порівняно із 22% у 2020 році). Національні друковані медіа отримали 22% (19% було у 2020 році), а регіональні друковані медіа додали 1% (23% у 2021 порівняно із 22% у 2020 році).

Дослідження «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). У липні-серпні цього року представники InMind опитали 4000 респондентів у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.

Майже половина українців вважають вакцину небезпечнішою за COVID-19 - опитування

Майже 50 відсотків українців вважають вакцину небезпечнішою за сам коронавірус. Такі дані показало опитування USAID–Internews «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа», яке було представлене на пресконференції в Укрінформі.

"68% опитуваних чули історії, що вакцина є небезпечнішою за сам коронавірус, а 49% сказали, що вважають це правдою. Хоча у нас є певні підстави для оптимізму, оскільки українці демонструють покращення навичок медіаграмотності порівняно з попередніми роками, але попереду ще багато роботи", - сказала під час презентації директорка Internews в Україні Джилліан МакКормак.

Також опитування USAID-Internews щодо споживання медіа виявило подальші проблеми з телебаченням як джерелом новин та інформації. Лише 46% респондентів сказали, що дивляться телебачення, щоб отримувати новини, порівняно з 85% у 2015 році. Довіра впала до найнижчого рівня з початку опитування, і лише 40% респондентів сказали, що довіряють телевізійним новинам.

Під час особистих інтерв’ю дослідники виявили, що 63% респондентів використовували соціальні мережі для отримання новин, що лише на 1% більше, ніж торік.

Відсоток довіри до онлайн-медіа знизився з 48% у 2020 році до 44% у 2021 році.

Також опитування показало, що близько 45% респондентів відчувають недостатню поінформованість про реформи, що відбуваються у сферах освіти, пенсійного забезпечення, охорони здоров’я, енергетики, землі та децентралізації.

Дослідження «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа у 2021 році» було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної неприбуткової організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). У липні-серпні цього року представники InMind опитали 4000 респондентів у 12 областях України. Похибка вибірки не перевищує 2,5%.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк