Представлення Громадської організації "Об’єднання маркетологів України"

11 грудня, 10:00 - Представлення Громадської організації  "Об’єднання маркетологів України"

Організатор: Правління Громадської організації "Об’єднання маркетологів України".

Учасники: Алла Старостіна – д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; Євген Ромат – д.держ.упр., професор, завідувач кафедри маркетингу Київського національного торгово-економічного університету, головний редактор журналу "Маркетинг і реклама"; Ірина Решетнікова – д.е.н., професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету ім.Вадима Гетьмана; Олена Каніщенко – д.е.н., професор кафедри міжнародної економіки та маркетингу Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; Ірина Литовченко – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу Одеського національного економічного університету; Оксана Дьоміна – к. е. н., доцент – виконавчий директор "Об’єднання маркетологів України". 

Питання до обговорення:

Роль громадської організації в процесі розвитку маркетингу в Україні.

Конкретні цілі та завдання Громадської організації "Об’єднання маркетологів України".

Можливості, що набувають члени Громадської організації «Об’єднання маркетологів України»

Довідково. Наприкінці листопада 2019 року була офіційно зареєстрована та внесена до реєстру юридичних осіб та громадських організацій ГО “Об’єднання маркетологів України”.

Мета ГО “Об’єднання маркетологів України” - об’єднання зусиль українських професійних маркетологів щодо подальшого розвитку українського маркетингу, що має вийти на сучасний світовий рівень.

Акредитація представників ЗМІ за електронною адресою: evromat@ukr.net, тел.: (050) 343-43-21.

Підсумкові матеріали: 

Утворено об'єднання маркетологів України

В Україні утворено громадську організацію професійного напрямку "Об'єднання маркетологів України".

Презентація організації відбулася 11 грудня 2019 року в Укрінформі, повідомляє кореспондент агентства.

"Метою функціонування організації (об'єднання маркетологів України — ред.) є об'єднання зусиль професійних маркетологів щодо подальшого розвитку українського маркетингу", - наголосив один із співзасновників організації Євген Ромат.

За його словами, рішення щодо заснування громадської організації, яка б об’єднувала професійних маркетологів України, було ухвалено у листопаді 2018 року у ході Восьмої Всеукраїнської конференції завідувачів кафедр маркетингу та суміжних дисциплін.

Як підкреслювалося під час презентації, одним із завдань організації визначено об'єднання маркетологів регіонів і центру країни.

"Хоча є такі вузли наукової діяльності як Львів, Харків, Одеса, проте розрив між регіонами і центром спостерігається все більше і більше. Ми хочемо створити систему територіальних філіалів, які б, з одного боку, налагодили координацію регіонів і центру, щоб дифузія інновацій набувала темпів. З іншого боку, взаємодія між регіональними центрами наукової економічної думки, маркетингу, зокрема, це теж дуже важливо", - зазначила співорганізатор об'єднання маркетологів України Ірина Литовченко.

Вона також наголосила, що організація об'єднуватиме не наукові установи, а фізичних осіб — представників практичного та науково-теоретичного маркетингу.

"Ми не представляємо університети, наукові організації чи організації практиків. Ми об'єднуємо представників цих напрямків", - зазначила Литовченко.

У ході презентації ще один співзасновник об'єднання, Олена Каніщенко, анонсувала створення бази даних наукових шкіл і ключових публікацій у сфері маркетингу.

"Ми вбачаємо кілька сегментів аудиторії нашої організації. В першу чергу це викладачі, науковці, які на сьогоднішній день не завжди мають можливість реалізувати свої персональні амбіції. Завдання об'єднання — допомогти, підтримати, розвинути. Це буде відбуватися завдяки створенню бази даних наукових шкіл і ключових публікацій з різних напрямів маркетингу, організації міжнародних грантових проєктів, організації стажувань, підвищення кваліфікації з видачею сертифікатів", - наголосила вона.

Наразі ГО "Об'єднання маркетологів України" вже має свою сторінку у Facebook, де можна ознайомитися з основними принципами та завданнями організації. Ведеться також робота над створенням офіційного сайту організації.

Відео з пресконференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк