Українська хокейна ліга: 300-ий матч, досягнення та нові проекти

21 листопада 12:00 - 300-й матч в чемпіонатах Української хокейної ліги 

Організатор: Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська хокейна ліга».

Учасники: Сергій Варламов - виконавчий директор «Української хокейної ліги», екс-гравець НХЛ, КХЛ та збірної України; Вадим Місюра - представник ТМ «Parimatch»; Андрій Горельцев - перший заступник голови правління СК «Брокбізнес»;  Олексій Брага - комерційний директор «Української хокейної ліги».

Коротко.  Учасники прес-конференції  ознайомлять  з досягненнями Ліги в поточному і минулому сезонах, а також презентують новий неймінг  Української хокейної ліги і логотип чемпіонату.

Крім того, вони розкажуть про запуск нових хокейних проектів, про пролонгації партнерства з ТМ «Parimatch», старт співпраці зі страховою компанією «Брокбізнес» і особливості проведення поточного розіграшу чемпіонату.

Підсумкові матеріали:

Українська хокейна ліга розширює співробітництво з ТМ Parimatch

За два з половиною роки проведення чемпіонатів країни під егідою Української хокейної ліги закинуто 300 шайб. Увесь цей час надійним партнером УХЛ була торгова марка Parimatch, співробітництво з якою виходить на новий рівень.

Як повідомив під час прес-конференції в Укрінформі виконавчий директор ліги Олексій Брага, відсьогодні національний чемпіонат має назву "Українська хокейна ліга - Парі-Матч".

Було також представлено новий логотип чемпіонату України сезону 2018/2019 років.

"В умовах кризи вітчизняного спорту наш хокей вибрав єдиний, на мій погляд, правильний шлях - зробив акцент на молодь, - підкреслив представник ТМ Parimatch Вадим Місюра. - Це спрацювало. Заповнені хокейні майданчики у Кременчуку, Харкові, Херсоні - чудовий індикатор зростаючого інтересу до цієї мужньої гри. Молоді українські гравці демонструють якісний хокей, про що свідчать результати виступів наших збірних. Зростають і "навколохокейні складові": соцмережі УХЛ нинішнього року увійшли до світової десятки за кількістю користувачів. Саме тому ми вирішили не лише продовжити, а й розширити співробітництво з лігою. Ми й надалі здійснюватимемо проекти "Тренування із зіркою" та "Кращий гравець місяця", запропонуємо нові акції", - наголосив Місюра.

Генеральний директор Української хокейної ліги Сергій Варламов, який свого часу успішно грав в НХЛ, розповів про стан справ у нинішньому чемпіонаті України.

"У національному чемпіонаті УХЛ виступають шість клубів - "Донбас" (Донецьк), "Кременчук", Білий Барс (Біла Церква), "Динамо" (Харків), "Крижані Вовки" та команда-новачок "Дніпро" (Херсон). Саме на "Дніпрі" хочу зупинитися. Це перший хокейний клуб у нашій країні, який було створено місцевими органами влади як комунальне підприємство. До його структури входять не лише команда майстрів, але й льодова арена "Фаворит", молодіжна команда та дитячо-юнацька спортивна школа. Сподіваємося, що приклад херсонського клубу стане каталізатором у реалізації схожих проектів в інших містах", - зазначив Варламов.

 Під час діалогу з журналістами керівники УПЛ підкреслили, що ліга має розширюватися, оскільки сильні хокейні клуби варто створювати у всіх великих містах нашої країни. Була також підтримана ідея щодо відродження уславленої української команди "Сокіл" (Київ).

На прес-конференції повідомили про підписання контракту між Українською хокейної лігою та страховою компанією "Брокбізнес". Застраховані будуть усі гравці УХЛ, а також уболівальники на трибунах льодових стадіонів.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк