МІП презентує комунікаційні проекти з популяризації української армії

6 липня, 11.00 - Презентація комунікаційних проектів МІП з популяризації української армії.

Організатор: Міністерство інформаційної політики України.

Учасники: Артем Біденко - державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Ярослав Павловський - представник БФ «Інформаційно-координаційний центр»; Віктор Трегубов - головний редактор видання «Петро і Мазепа»; Софія Джуринська - головний спеціаліст сектору з питань просування України в світі Міністерства інформаційної політики України; Дмитро Подтуркін - співвласник видання «Петро і Мазепа».

Коротко. Під час заходу будуть представлені комунікаційні проекти Міністерства інформаційної політики України з популяризації Збройних сил України, зокрема, комунікаційна кампанія «Я АРМІЯ». Також МІП презентує надруковані плакати переможців конкурсу «Допоможи війську плакатом».

Підсумкові матеріали:

Мінінформполітики запускає нову кампанію з популяризації української армії

Міністерство інформаційної політики України розпочинає реалізацію нового комунікаційного проекту з популяризації української армії «Я АРМІЯ».

Як повідомив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко на прес-конференції в Укрінформі, йдеться про відеоролики, а також про надруковані плакати переможців конкурсу «Допоможи війську плакатом».

“Ролики запущені на всіх телеканалах, у мережі Інтернет, а також звертаємося до мереж кінотеатрів, щоб вони у себе розміщали. Крім того, зовнішня реклама “Я АРМІЯ” вже висить. Плануємо із серпня зовнішню рекламу - на площини розмістити ось ці плакати, які сьогодні презентуємо. Розраховуємо, що будуть нові роботи на вересень-жовтень”, - сказав Біденко.

За його словами, вже найближчим часом 600 надрукованих плакатів переможців конкурсу «Допоможи війську плакатом» будуть розміщені у військкоматах столиці, а згодом - у військкоматах та військових частинах усієї держави. "На нашу думку, дуже важливо, що солдати та офіцери української армії — це ті люди, які дають нам можливість спокійно бути тут. Звичайно, ми мусимо докласти максимум зусиль для того, щоб вони відчували себе героями, елітою та розуміли, що вони не просто так нас захищають, а ми зі свого боку — шануємо їх”, - сказав держсекретар МІП.

Як зазначила головний спеціаліст сектору з питань просування України у світі Міністерства інформаційної політики України Софія Джуринська, популяризація армії є пріоритетом для відомства. “Ми всіляко підтримуємо наше військо та проводимо різноманітні кампанії протягом року. Вже відбулася перша хвиля під гаслом “Ти потрібен зараз”, була запущена кампанія з розміщення бордів та ролики на загальнонаціональних та регіональних телеканалах. Зараз відбувається друга хвиля під гаслом “Я АРМІЯ”. Вона була запущена у червні і продовжуватиметься”, - сказала Джуринська.

Головний редактор видання «Петро і Мазепа» Віктор Трегубов повідомив про те, що редакція свого часу оголосила конкурс «Допоможи війську плакатом», бо дуже хотіла знайти дійсно якісні фото, які б відображали реальність та підтримували моральний дух воїнів. “Ми дуже хотіли знайти людей, які готові подарувати війську якісний плакат, не канцелярщину, не абстрактно патріотичну з вишиванками і калиною картинку, а дійсно якісну поліграфічну продукцію. Вважаю, що нам це вдалося. І ми дуже вдячні всім, хто надсилав нам свої роботи, а також МІП за те, що воно запустить ці плакати по військкоматах”, - сказав він.

Представник БФ «Інформаційно-координаційного центру» Ярослав Павловський переконаний, громадяни та влада мають підтримувати свою армію як можуть. "Це такий серйозний вплив на емоційний стан представників Збройних сил на членів їхніх родин. Героїзація армії — це завдання національної безпеки, адже насправді нам треба підвищувати престижність військової професії", - сказав він.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк