Росавіація не хоче віддавати "небо" над Кримом

У Росавіації вважають, що рекомендація Європейського агентства з авіаційної безпеки (EASA) щодо польотів над територією Криму є «політично мотивованим рішенням».

Відповідний коментар з'явився на сайті відомства.

«Російська сторона не погоджувала заяву EASA і не планує передавати управління повітряним рухом до РПІ (район польотної інформації. - Ред.) Сімферополь українським диспетчерам», - заявляє Росавіація.

Рекомендація європейського авіарегулятора, на думку Росавіації, «абсолютно не відображає реальних технічних можливостей українських диспетчерських центрів, створює загрозу безпеці польотів у цьому регіоні» і є «політизованою».

Раніше Європейське агентство з безпеки польотів (EASA) рекомендувало авікомпаніям з ЄС уникати повітряного простору Криму після окупації півострову РФ у березні 2014 року. В EASA виникли сумніви у безпеці польотів над Кримом, оскільки формально відповідальність за повітряний простір над півостровом несе Україна, а фактично там працюють російські авіадиспетчерські служби.

Україна закликала EASA скасувати заборону на рейси над Кримом, запевняючи, що готова гарантувати безпеку таких польотів. І 18 лютого EASA оголосило, що рекомендує авіакомпаніям використовувати для польотів над Кримом два маршрути в Сімферопольському районі. При цьому, підкреслив авіарегулятор, авіакомпаніями під час польотів над Кримом слід користуватися послугами української диспетчерської служби. Міністерство інфраструктури України, у свою чергу, повідомило, що маршрути, рекомендовані EASA, пролягають над акваторією Чорного моря, а не над територією Криму. Небо над півостровом, пояснило українське міністерство, залишається закритим. Мінінфраструктури також зазначило, що українські диспетчери готові гарантувати безпеку польотів за рекомендованими EASA маршрутами.