Borjomi запускає комунікаційну кампанію, щоб розповісти про своє легендарне походження

Бренд Borjomi розповідає легенду свого походження...

Повернення легенди

Впродовж 130 років у різних колах — від перших осіб держав і космонавтів до простих людей — обирають Borjomi. Завдяки своїй живильній силі, Borjomi зайняв гідне місце як у серцях, так і в домівках мільйонів. Про чудову воду з грузинських надр ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.

Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя.

Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда»: безперервна, жива історія про чарівну воду, яка оживляє тіло, розум і душу ось вже 130 років.

Цілющі сили ювенільних вод

Останні дослідження підтверджують унікальні властивості Borjomi. Підземне джерело залягає так глибоко, що в нього потрапляють ювенільні води — тобто води, які вперше вступають в кругообіг води в природі та ніколи раніше не виходили на поверхню.

Ювенільні води зароджуються в вулканічних розщелинах, які знаходяться на глибині 8 тисяч метрів. При виході на поверхню вони збагачуються більш ніж 60 мінералами, що наділяє Borjomi не тільки живильною, та такою, що врівноважує силою, а й унікальним насиченим смаком. Лужна вода Borjomi знижує кислотність в організмі, очищає тіло й стимулює метаболізм, а також покращує концентрацію уваги та піднімає настрій, тим самим оживляючи тіло, розум і душу.

Візуальне наповнення і міфологія

Історія Borjomi не менш унікальна, ніж сама вода. За легендою, чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.

Щоб відобразити цю унікальність в дизайні бренду, було створено неповторний візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.

На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що відображає саму суть води Borjomi: глибоке джерело, живильна сила, народження Borjomi, грузинська спадщина і олень з відомої легенди.

Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.

Створено в Грузії

Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії, на батьківщині Borjomi. Ролик розповідає легенду про Боржомі в новому прочитанні, доповнюючи її елементами фентезі та сучасної культури.

Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Спеціально для Borjomi він написав «Гімн живильній силі».

«З Borjomi у мене пов'язано багато спогадів, тому процес написання музики був особливим і зворушливим. Головним моїм завданням було помістити в кілька секунд музики національну особливість народу. Я хочу, щоб після перегляду відеоролика, люди, що живуть в будь-якій країні світу, могли отримати уявлення не тільки про Borjomi, але і про Грузію, як про батьківщину цієї чудової води. У першій частині композиції я використовував пісню Лели Татараідзе «Samshoblo» («Батьківщина»), друга частина була написана спеціально для Borjomi. Симфонічний уривок був записаний Грузинським національним симфонічним оркестром. Електронна партія створена Георгієм Шаманаурі» - ділиться Ніколоз Рачвелі.

У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.

Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.

Про IDS Borjomi

IDS Borjomi Ukraine — провідний національний виробник та експерт з питань якості природних мінеральних вод, які видобуваються в заповідних регіонах України та є еталоном якості відповідно до найвищих міжнародних стандартів. А також ексклюзивним імпортером мінеральної води «Боржомі» з Грузії до України. У портфель IDS Borjomi Ukraine входять «Боржомі», «Моршинська», «Моршинка», «Миргородська», «Миргородська Лагідна», «Трускавецька», «Аква Няня», «Aqua Life», «Аляска».

Про Borjomi

Borjomi — знаменита грузинська мінеральна вода вулканічного походження. Видобувається і розливається в Грузії. Імпортується до України компанією IDS Borjomi Ukraine. Для створення нового інноваційого продукту Borjomi Flavored використовується спеціальна технологія Infused: в потік мінеральної води вприскуються аромати і екстракти під сильним тиском. Всі інгредієнти натуральні, це так звані ароматизатори FTNF (from the named fruit), отримані безпосередньо з фруктів, ягід і трав. У Borjomi з ароматами так само, як і в класичному Borjomi, немає штучних консервантів, тому що висока газація відмінно зберігає природну свіжість води.

Про агентство Virtue

Virtue — креативна агенція, що вийшла з журналу VICE. Маючи філії в 21 країні світу, Virtue створює кампанії, платформи і контент для найважливіших світових брендів. За допомогою своїх патентованих інструментів, контактів і навичок Virtue знаходить для брендів нові способи довести свою значущість для світу. Через розваги вони проникають у підсвідомість аудиторії і закріплюються там надовго.

Virtue було нагороджена преміями за такі проєкти, як Q the Genderless Voice, Carlings adDRESS the Future, TeAR Down This Wall, Weedmaps 'Museum of Weed і Dove's Dear Future Dads.