Заходи щодо забезпечення регіональної мовної політики в місті Києві. Інфографіка

Віповідно до рішення Київськой міської ради з 05.10.2017 №166/3173 «Про заходи щодо забезпечення регіональної мовної політики» в м.Києві, прийнято норми, що передбачають низку концептуальних ініціатив у частині регулювання діяльності суб’єктів господарської діяльності. Так, Київська міська рада чітко визначила, що рекламні оголошення, вивіски, плакати, афіші, повідомлення та інші форми аудіо- і візуальної рекламної продукції повинні виконуватись українською або іншою мовою з обов’язковим зазначення їх перекладу чи траслітерації інформації про товари та послуги та для належного обслуговування споживачів.

Відповідно до статті 4 Закону України від 12.05.1991 №1023-ХІІ «Про захист прав споживачів» споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення власних потреб мають право на належну якість обслуговування.