WebPromoExperts представила програму міжнародної онлайн-конференції з SEO
Міжнародна онлайн-конференція, яку фахівці називають головною SEO-подією року, відбудеться 17 лютого 2017 року. Організатор «WebPromoExperts SEO Day» — академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts — залучила до участі спікерів із Google, Яндекс, Ahrefs, Devaka.ru, Seoprofy, LivePage, StudioF1, Ремарка, SE Ranking, Majestic, MacPaw, SEMrush та інших відомих компаній. Теми доповідей будуть присвячені основним трендам SEO-ринку 2017 року.
Академія WebPromoExperts організовує одну із головних подій в сфері SEO цього року. Онлайн-конференція «WebPromoExperts SEO Day» присвячена ефективному інструменту залучення трафіку на сайт — SEO-оптимізації.
Із доповідей слухачі дізнаються:
- як залучити нових клієнтів із пошукових систем;
- як ефективно просувати сайт за допомогою SEO;
- як оптимізувати структуру сайту і його контент;
- як просуватися на західний ринок;
- що реально працює в SEO;
- як і де брати посилання в 2017 році;
- які фішки і секрети SEO з'являться в 2017 році.
Захід буде корисно:
- тим, хто починає або планує відкрити бізнес в мережі;
- власникам або менеджерам онлайн-проектів;
- початківцям і досвідченим SEO-оптимізаторам;
- замовникам послуг SEO-оптимізації для просування власних сайтів.
Конференція включатиме:
- 9 годин прямого ефіру з кращими фахівцями ринку;
- 15 доповідей з практичними кейсами, порадами, рекомендаціями і відповідями на питання;
- круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;
- блок, присвячений просуванню на західні ринки, за участю зарубіжних фахівців, які поділяться своїм досвідом у сфері SEO-оптимізації;
- подарунки і бонуси від організаторів та партнерів.
Програма:
- «Стратегії білого SEO на прикладі „WebPromoExperts“» — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts.
- «Переваги і подробиці переходу на https» — Андрій Ліпатцев, фахівець служби якості пошуку Google.
- «Аналіз ключових слів в епоху AI і Clickstream» — Tim Soulo, керівник відділу маркетингу в Ahrefs.
- «Як виглядає успішна SEO-стратегія» — Артем Гідін, керівник відділу SEO-просування компанії WebPromo.
- «Аналізуй. Лінкуй. Домінуй. Де брати посилання в 2017 році?» — Віктор Карпенко, керівник SeoProfy Україна.
- «Експерименти з посиланнями після останнього Пінгвіна» — Артем Пилипець, керівник відділу просування SEO7 і засновник проекту Школа SEO.
- «Чому інтент важливіший за ключові слова і як це змінює SEO» — Сергій Кокшаров, незалежний аналітик, автор блогу Devaka.ru.
- «Рутинні операції в SEO, які чомусь вважають хаками» — Дмитро Шахов, засновник веб-студії «Ремарка».
- «SEO мовою бізнесу: на що звертати увагу і як моніторити вихлоп і процес» — Зілецкая Діана, провідний SEO-аналітик в SE Ranking.
- «Сео-шмео, кейси-шмейси, бла-бла-бла...» — Денис Наріжний, засновник інтернет-агентства StudioF1.ru.
У секції «Просування на західні ринки» будуть представлені наступні теми:
- «Просування в англомовному сегменті» — Михайло Щербачов, керівник LivePage.
- «Як публікуватися в іноземних ЗМІ без бюджету» — Олена Терентьєва, продуктовий маркетолог SEMrush.
- «Єдина стратегія для SEO, Affiliates & PR на західні ринки» — Іван Кузів, Marketing Team Lead в MacPaw.
- «Link building strategies in 2017» — Dixon Jones, маркетинг-директор Majestic.
Зареєструватися для участі в конференції можна за посиланням. У день проведення заходу слухачам буде відправлено лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.
Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «Ahrefs», «SERanking», «TemplateMonster», «MacPaw».