В "Укрінформі" стартувала Школа журналістики та PR "Сходи в Майбутнє"

Сьогодні журналістську освіту абітурієнтам пропонує маса навчальних закладів – від вишів до коледжів районного масштабу. Щоправда, часто-густо, коли справа доходить до застосування теорії на практиці, далеко не кожен майбутній журналіст може справитись із редакційним завданням.

Школа журналістики та PR "Сходи в Майбутнє", утворена фармацевтичною корпорацією "Юрія-Фарм" за участі інформагентства «Укрінформ», Інституту журналістики національний університету ім. Т. Г. Шевченка та Національної спілки журналістів України, задумана зовсім по-іншому. Тут на першому місці – практика і ще раз практика. Слухачами Школи можуть бути і студенти-журналісти, і репортери з досвідом, і громадські діячі… 

На першій зустрічі в «Укрінформі» слухачі спілкувалися з доцентом інституту журналістики КДУ ім. Т.Шевченка Ю.Бондарем та членом Спілки письменників і Спілки журналістів України І.Кокуцою. Вони обговорили практичні аспекти специфіки роботи журналіста, види журналістської діяльності, торкнулися теми професійної та галузевої термінології. 

Керівник прес-центру та маркетингу Укрінформу С.Сай-Боднар ознайомив слухачів школи з історією розвитку інформаційних агентств України та продемонстрував, як працює «фабрика» новин єдиного державного інформаційного агентства знутрі, відповів на численні запитання. 

Навчання у школі – безкоштовні й проводяться двічі на місяць. Кожне із них обов'язково завершуватиметься домашнім завданням. По закінченні піврічного курсу слухачі отримають сертифікати та рекомендації щодо подальших професійних кроків.

Олександра Бичковська