Укрзалізниця наступного року продовжить реалізовувати довгострокові проєкти розвитку

У 2026 році Мінрозвитку спільно з АТ «Укрзалізниця» продовжать реалізацію довгострокових проєктів з модернізації рухомого складу, розширення міжнародних маршрутів, цифровізації сервісів, підвищення безбар’єрності та впровадження реформ, необхідних для євроінтеграції.

Про це повідомила пресслужба міністерства, передає Укрінформ.

Зокрема, триватиме виконання програми оновлення парку пасажирських вагонів, започаткованої у 2020 році. У 2026 році очікується постачання 60 нових вагонів, законтрактованих у 2025 році, а також підписання нового замовлення.

Також продовжиться модернізація рухомого складу та встановлення Wi-Fi у спальних потягах.

У 2026 - 2028 роках у межах програми малої механізації Укрзалізниця отримає ще понад 9 тис. одиниць техніки, що дозволить повністю забезпечити потреби колійного господарства всієї мережі.

Одним із ключових завдань стане впровадження механізму державного замовлення на пасажирські перевезення у внутрішньому сполученні. Це рішення є перехідним кроком до впровадження майбутньої системи PSO (зобов'язання щодо надання публічних послуг) відповідно до європейських стандартів.

Читайте також: Укрзалізниця з 14 грудня ввела новий графік руху поїздів із розширеними маршрутами до Європи

У 2026 році продовжиться і реалізація одного з ключових євроінтеграційних інфраструктурних проєктів - будівництва євроколії на напрямку Скнилів - Мостиська-ІІ, що має з’єднати Львів із європейською залізничною мережею. Проєкт фінансується за підтримки ЄС у межах програми Connecting Europe Facility, від якої Україна вже отримала 73,5 млн євро.

Як повідомлялося, упродовж першого кварталу 2026 року Мінрозвитку, Мінфін, Мінекономіки та Укрзалізниця мають напрацювати механізм впровадження компенсації перевізнику різниці між реальною собівартістю пасажирських перевезень і вартістю квитка.

Фото: uz.gov.u