Ford об'єднається з Renault для виробництва бюджетних електромобілів у Європі
Ford Motor Co. разом із Renault планують виробництво дешевших електромобілів у Європі, оскільки обидва виробники стикаються зі зростаючим тиском з боку Китаю, який розширює свою присутність в регіоні.
Про це повідомляє Bloomberg, передає Укрінформ.
Renault допоможе розробити і виготовити дві моделі під брендом Ford у Франції, причому перший автомобіль, як очікується, з'явиться в салонах на початку 2028 року, повідомили в компанії.
«Немає іншого вибору, крім як ділитися ресурсами», - заявив генеральний директор Renault Франсуа Провост.
Компанії також домовилися розглянути можливість спільного виробництва фургонів для обох брендів.
«Реальність автомобільної галузі така, що для цього потрібні капіталовкладення, і ви повинні бути конкурентоспроможними за ціною», - сказав генеральний директор Ford Джим Фарлі.
Він додав, що Ford не вироблятиме повну лінійку автомобілів, як це було в минулому, а зосередиться на тих категоріях автомобілів, де, на його думку, він має конкурентну перевагу.
Автовиробники в Європі намагаються стати більш конкурентоспроможними, оскільки такі китайські компанії, як BYD, розширюють свою присутність у регіоні за рахунок недорогих електро- і гібридних моделей. Водночас вони використовують китайський технологічний досвід, щоб виробляти швидше за менші кошти.
За словами Фарлі, у Європі стикаються «з потоком імпортованих з Китаю електромобілів, які субсидуються державою і структурно розроблені для підриву європейської робочої сили та виробництва».
Renault покладається на свій науково-дослідний центр у Шанхаї для розробки електричного Twingo, який буде доступний за ціною нижче 20 000 євро (23 299 доларів) до наступного літа.
Для Ford цей крок може означати подальше скорочення власного виробничого присутності в Європі. Компанія вже скорочує виробництво і персонал у регіоні, який давно відстає від її північноамериканського підрозділу. На своєму заводі в німецькому Кельні, де Ford виробляє електромобілі на базі платформи Volkswagen AG, автовиробник звільняє сотні працівників і планує перейти на одну виробничу лінію з двох, що діють зараз, починаючи з 2026 року, про що було оголошено у вересні. Виробництво автомобілів на німецькому заводі в Саарлуїс вже припинено.
Автовиробники вже намагаються виправити свої помилки, пропонуючи дешевші електромобілі. У листопаді Stellantis NV заявила, що збільшила виробництво автомобілів Citroën через високий попит на доступний міський автомобіль C3. VW готує бюджетні електромобілі, включаючи ID. Polo, ціна якого, як очікується, буде нижчою за 25 000 євро, коли він надійде в продаж наступного року.
Як повідомляв Укрінформ, продажі автомобілів у Китаї в листопаді впали на 8,5%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, що стало другим поспіль місячним зниженням та найбільшим падінням за останні 10 місяців.
Фото: DPA