Made in Ukraine: експерти розповіли про перспективи українського борошна

Фото

Українське борошно вже представлене на ринках ряду регіонів світу, але вітчизняні виробники прагнуть розширити географію експорту та поповнити асортимент продукцією з доданою вартістю.

Про це кореспондентові Укрінформу розповів керівник управління міжнародного бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Любомир Чебан.

«Географія по нашому борошну досить велика: країни Африки, Південно-Східної Азії, Латинської Америки, але ми хочемо і далі розвивати географію збуту. Можливо, це буде Європа», - зазначив Чебан.

За його словами, для цього слід провести підготовчу роботу, зокрема отримати сертифікат органіки.

Чебан також розповів, що за результатами минулого року «Аграрний фонд» входив в топ-10 найбільших експортерів борошна в Україні. За його словами, цікаво експортувати не просто сировину, а продукти з доданою вартістю, на яких буде написано «Made in Ukraine».

В конкурентоспроможності свого продукту в компанії не сумніваються. Крім пшеничного борошна першого і вищого гатунку компанія реалізує і інші товарні позиції, зокрема гречану крупу, цілісний і колотий горох. Вони, а також продукти з них представлені на стенді на найбільшій міжнародній сільськогосподарській виставці «Зелений Тиждень», що завершується в Берліні. У ній «Аграрний фонд» бере участь уперше. Відвідувачів стенду пригощають хлібом різних сортів, зокрема й гречаним.

«Гречаний хлiб - це зовсім нова ніша на німецькому ринку. Це новий продукт, він може бути цікавий для німецьких пекарень», - вважає Чебан.

Уперше готову продукцію на «Зеленому тижні» представляє і Державна продовольча зернова корпорація України. ДПЗКУ навесні минулого року зареєструвала свою торгову марку в Україні і зараз займається отриманням міжнародної реєстрації. Планує виходити в мережі з готовим продуктом - пластівцями, мюслі, борошном. Поки розглядається український ринок, але в перспективі - міжнародні ринки.

Читайте також: Максим Мартинюк, виконувач обов'язків голови Мінагрополітики

«Конкуренція жорстка в цьому сегменті, ми це розуміємо, але знаємо якість нашого продукту, це дуже якісне борошно з українського зерна», - зазначають представники компанії.

Нині ДПЗКУ працює над ребрендингом готової продукції.