Українські агровиробники вивчатимуть ринок у Японії

У наступному 2018 році планується проведення регулярних трейд-турів українських агровиробників до Японії.

Про це повідомляє Міністерство аграрної політики і продовольства України.

"У 2017 році, який став «Роком Японії в Україні», стартував довгостроковий проект, який реалізують консалтингово-дослідницька компанія Consulting integrated, в партнерстві з Київською торгово-промисловою палатою та за інформаційної підтримки Мінагрополітики. Головною метою цього проекту є стале збільшення обсягів експорту української аграрної та харчової продукції на ринок Японії. В рамках цього проекту з налагодження експорту до Японії планується проведення регулярних трейд-турів до Японії і в наступному 2018 році", - зазначили в Мінагрополітики.

Зокрема, ключовою подією 2018 року для українських експортерів, що бажають вийти на ринок Японії, буде участь у найбільшій в Азії виставці продуктів харчування Foodex Japan.

Читайте також: Корейці проінвестують українських фермерів

"Ключовою подією для українських експортерів, що бажають вийти на ринок Японії, буде участь у найбільшій в Азії виставці продуктів харчування Foodex Japan, яка відбудеться в Токіо з 6 по 9 березня 2018 року. Ряд українських виробників вже підтвердили свої плани щодо участі у виставці за підтримки Consulting integrated. Міністерство аграрної політики та продовольства України буде супроводжувати участь українського бізнесу в цьому заході інформаційно", - зазначили в Мінагрополітики.

Також, в аграрному відомстві повідомили, що за 11 місяців 2017 року аграрний та харчовий експорт до Японії склав $80,231 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього – $58,9 млн, зернові злаки – $18,9 млн, молоко згущене – $0,9 млн, продукти переробки овочів та плодів – $0,5 млн та інші. Імпорт становив – $2,9 млн, ключові товари: ефірні масла – $1,7 млн, різні інші харчові товари – $0,6 млн та інші.