Вибухи в новому Бескидському тунелі контролюють австрійці

Відео

Цього місяця будівельники повинні завершити першу частину нового Бескидського тунелю – пройти останній 71 метр, підриваючи вибухівкою гірську породу.

Про це повідомляє Радіо Свобода.

«Бескидський тунель перебував в аварійному стані, тому було ухвалене рішення будувати новий... Крім того, новий тунель складатиметься з двох шляхів, тоді як старий – тільки з одним шляхом», – пояснив представник організації-підрядника «Інтербудтунель» Анатолій Ланін. 

«Збільшиться пропускна спроможність тунелю, це стосується і вантажних поїздів. Новий тунель сягатиме (заввишки. - Ред.) 11 метрів, ширина - близько 12 метрів. Габарити утричі більші, ніж у старого, де з потяга можна торкнутися рукою стіни», – додав він.

Прокладають тунель австрійським методом, використовуючи вибухівку. Щодня закладають близько 400 кілограмів вибухівки.

Усі роботи цілодобово контролюються австрійськими спеціалістами. Протяжність тунелю має скласти 1822 метри (другий за довжиною тонель в Україні).

Одне з наймасштабніших будівництв у сучасній Україні розпочалося у 2013 році. Вартість проекту – 102 мільйони євро. Кошти виділяє Європейський банк реконструкції та розвитку і частково «Укрзалізниця», яка є замовником робіт.

Після першого етапу будуть ще вісім етапів будівництва, яке має завершитися у жовтні 2017 року. Бескидський тунель прокладають за 30 метрів від діючого, що з’єднує Закарпатську та Львівську область та експлуатується вже 129 років.