На Донеччині розпочалося будівництво підірваного бойовиками мосту через Казенний Торець

Фото

Через два роки після звільнення Слов’янська від російських найманців розпочато будівництво зруйнованого мосту через р.Казенний Торець на автомобільній дорозі "Київ-Харків-Довжанський" на Донеччині.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, урочистий запуск будівництва відбувся у понеділок  поблизу Слов’янська за участю віце-прем’єр-міністра - міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія Зубка та голови Донецької ОДА Павла Жебрівського.

"Слов’янськ стає символом позитивних змін. Вже до кінця року зруйнований російськими окупантами міст через р. Казенний Торець відновить роботу.  Вже розпочато будівельні роботи", -  заявив віце-прем’єр.

Загальна вартість проекту 37,2 млн  грн. З них майже 33,5 млн грн  – кошти  державного фонду регіонального розвитку, ще 3,7 млн грн будуть спрямовані з обласного бюджету.

Голова Донецької ОДА наголосив, що будівництво нового моста через Казенний Торець є знаковим для Донеччини – як і зведення нової телевежі на Карачуні, що зараз відбувається.  Керівник області зазначив, що старий міст будували полонені німці після Другої світової війни, і було б добре, пожартував він, що новий міст будували полонені російські окупанти. "Нам лише не вистачає полонених росіян. Німці зруйнували – відновили, росіяни зруйнували – мають відновити", - пожартував він.

Головним підрядником проекту стало маріупольське підприємство "Маст-буд". За словами керівника наглядової ради підприємства Миколи Беккера, побудувати новий міст за 3 місяці цілком можливо.  "Абсолютно усі роботи по мосту – розібрати старий та побудувати новий - ми будемо виконувати своїми силами. Нічого тут неможливого немає, керівництво області просить зробити до Нового року - ми це зробимо, за умови, якщо буде фінансування", - зазначив він.

Як стверджують забудовники, конструкція нового мосту буде дещо іншою, більш технологічною.  На мосту, довжиною якого становитиме близько 90м , а ширина – 10,5 м, також буде пішохідний прохід.  Вантажопідйомність нового мосту не буде меншою за старий міст.