Через популярність "Пташиного короба" YouTube заборонив небезпечні розіграші
Відеохостинг YouTube ввів заборону на розміщення відеозаписів з небезпечними для життя і здоров'я або травмуючими психіку розіграшами, челенджами, трюками та іграми.
Про це повідомляє ВВС.
"Наші правила забороняють контент, який би підтримував небезпечну поведінку, що може завдати серйозної шкоди здоров'ю", - підкреслили в компанії.
Як зазначається, рішення було ухвалено в зв'язку зі зростаючою популярністю різних ігор і флешмобів, учасники яких мають виконувати небезпечні завдання. Ці дії вже призвели до смерті кількох людей, багато хто отримав каліцтва.
Зокрема, особливу увагу YouTube звертає на завдання у Tide Pod Сhallenge і Fire Challenge. У першому випадку користувачі прокушували капсули з рідиною для прання білизни, у другому - намагалися ненадовго підпалити себе.
Серед іншого, відтепер заборонені пранки, мета яких - переконати жертву розіграшу в тому, що вона знаходиться в небезпеці, хоча насправді це не так.
YouTube дала користувачам два місяці, щоб змінити контент відповідно до нових правил.
Відеохостинг також заявляє, що не дозволить публікувати розіграші, що можуть призвести до емоційного розладу дітей і викликати психологічну травму. Зокрема, наводиться приклад розіграшу, в якому дитину переконують, що її батьки померли.
Як відомо, на початку січня 2019 року поліція американського штату Юта закликала жителів не водити автомобіль із зав'язаними очима, після того як в інтернеті поширилася гра, заснована на популярному фільмі жахів "Пташиний короб".
А в понеділок поліція Уельса почала розслідування з приводу відеозапису на YouTube, на якому британський пранкер йде по залізничному полотну із зав'язаними очима, не звертаючи уваги на стукіт коліс поїзда, що наближається.