Українці за збереження проводового мовлення – Урядовий контактний центр

Українці за збереження проводового мовлення – Урядовий контактний центр

Укрінформ
Місцеве мовлення є важливою складовою інформаційного простору України і виконує певну соціальну функцію, адже має свою потенційну аудиторію. Літні люди пам’ятають ті часи, коли радіоточки разом із газетами були єдиним джерелом інформації про життя в країні та в інших державах світу. 

Донині багатьох цікавлять районні та обласні новини, що у визначений час передають по радіо. І за можливих напрямів модернізації державних мереж радіомовлення відновлення повноцінної роботи системи проводового мовлення (радіоточки) цілком можливе для інформування значної кількості громадян.

І хоча чимало скептиків вважають проводове мовлення вчорашнім днем, протиставляючи ефірне радіомовлення, телебачення та Інтернет, все ж таки саме проводове мовлення у багатьох випадках є найдоступнішим елементом сповіщення населення, особливо, у разі техногенних або природних катастроф, адже воно функціонує навіть у разі відключення електропостачання в районах, що зазнали впливу стихійного лиха. При цьому експерти наполягають, що в умовах надзвичайних ситуацій саме проводове мовлення, а не мобільний зв’язок, залишається найбільш адекватним засобом інформування населення з метою недопущення паніки та мінімізації людських втрат.

Нині актуальним завданням залишається донесення інформації до районів, де відсутній (чи є нестабільним) ефірний зв’язок, оскільки для більшості сільських районів проблемою є нестабільне енергопостачання (а, відповідно, і доступність інших засобів сповіщення) навіть за сприятливих природних та техногенних умов. Та за умов модернізації інфраструктури мережі, проводове мовлення може бути використано і для надання додаткових послуг населенню, зокрема, Інтернету, телебачення тощо.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшло близько 2600 звернень, в яких заявники порушували різноманітні питання, що стосуються інформаційної політики загалом та послуг проводового мовлення зокрема.

Найбільше заявників турбували проблеми якості програм та трансляції теле- і радіоканалів. Так, заявник з м. Чернівці звернувся на урядову «гарячу лінію» щодо відновлення трансляції радіо на ультракоротких хвилях. Громадянин просив вжити невідкладних заходів для відновлення трансляції програм місцевих радіоканалів. Управлінням інфраструктури Чернівецької облдержадміністрації чоловіка невдовзі було поінформовано про відновлення роботи радіоточки, а також надано рекомендації щодо своєчасного усунення пошкодження в разі непрацюючого чи погано працюючого проводового радіомовлення та надано контактні телефони цілодобової сервісної служби. Заявника було також поінформовано, що за час відсутності радіотрансляції абонплата йому не нараховувалася.

Пенсіонерка з Дніпропетровщини повідомила на урядову «гарячу лінію», що вже третю добу в неї відсутня трансляція Першого каналу Українського радіо та Всесвітньої служби українського радіомовлення. Жінка просила терміново вжити заходів для відновлення трансляції. Громадянці надані роз’яснення щодо проведення профілактичних робіт на середньохвильових передавачах, які транслюють ці програми. Жінку запевнили, що її улюблені програми не знято з ефіру, а транслюватимуть і надалі у визначений час.

Житель Полтавщини поскаржився на припинення трансляції місцевого радіомовлення. Чоловік повідомив, що тепер не уявляє, як прокидатиметься  вранці без найсвіжіших місцевих новин, і прохав якнайшвидше відновити радіотрансляцію. Миргородською районною радою Полтавської області заявника повідомлено про відновлення трансляції місцевого радіомовлення.

За період з 4 по 10 листопада 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшла 141 тисяча 129 дзвінків, а також 1077 звернень зареєстровано через Інтернет.

Отримати завжди оперативну відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на урядову «гарячу лінію» за номером телефону 15-45 у цілодобовому режимі та безкоштовно як зі стаціонарних, так і з телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Lifecell).

Для підприємців «гаряча лінія» діє за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Киянам надається прямий міський телефон урядової «гарячої лінії» за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Фото: 34400.net

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-