Громадяни загалом позитивно оцінюють роботу управлінь Пенсійного фонду - Урядовий контактний центр

Громадяни загалом позитивно оцінюють роботу управлінь Пенсійного фонду - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Темпи зростання кількості людей похилого віку нині у світі вдвічі випереджають збільшення чисельності населення. В умовах демографічного старіння суспільства люди літнього віку стають однією із найбільш значних категорій населення. 

За даними Пенсійного фонду України та Державної служби статистики, кожен третій українець - пенсіонер. Проте не тільки для України це характерно. Так, українські пенсіонери, щоб отримати послуги, періодично звертаються до підрозділів Пенсійного фонду.

З урахуванням зазначеного та соціального запиту Урядовий контактний центр у поточному році провів дослідження на тему: "Якість обслуговування населення в установах Пенсійного фонду". У телефонному режимі було опитано майже 1500 громадян з усіх регіонів України, які звертаються на урядову "гарячу лінію". Результати показали, що 31,9% опитаних менше, ніж раз на декілька років, звертаються до установ Пенсійного фонду. Найчастіше громадяни віддають перевагу телефонному спілкуванню зі спеціалістами управлінь Пенсійного фонду, щоб уникнути ходіння кабінетами. Більшість виділяє з поміж труднощів наступне: довгі черги до спеціалістів, відсутність необхідної довідкової інформації, віддаленість, незручне сполучення тощо. Отже всі, хто звертаються чи не звертаються до даних установ, вказують на те, що особливо потребує вдосконалення в діяльності Пенсійного фонду - проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення, зокрема, щодо змін у законодавстві. Більшість опитаних вважає, що Пенсійний фонд недостатньо інформує громадян щодо основних напрямків своєї діяльності. Тому громадяни обирають ЗМІ як найбільш зручний для них спосіб отримання інформації. Але переважна більшість опитаних загалом задоволена професіоналізмом фахівців управлінь Пенсійного фонду.

Водночас сьогодні відбувається реформування діяльності Пенсійного фонду. Як повідомляє керівництво правління Фонду, запроваджується єдине інформаційне середовище, що дасть можливість за лічені хвилини в автоматичному режимі призначати пенсії. Особливе місце у новій системі посідає розвиток форм дистанційного обслуговування. Це дозволить спростити процедуру надання послуг громадянам органами Пенсійного фонду, відійти від територіального принципу та суттєво зменшити час на обслуговування. Система запрацює з січня 2016 року. На сьогодні визначено чотири регіони (Вінницький, Донецький, Київський, Херсонський), у яких буде впроваджено цей пілотний проект.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), у поточному році фахівцями Центру на розгляд Пенсійному фонду надіслано майже 48 тисяч звернень, серед яких частіше зверталися жителі Донецької, Луганської, Харківської, Дніпропетровської областей та м. Київ.

Першорядним питанням, що порушували у своїх зверненнях громадяни, є виплата пенсій (43 %), з них кожне друге стосувалося переоформлення та виплати пенсії у зв'язку зі зміною місця проживання. Чимало заявників зверталося стосовно якості роботи Пенсійного фонду. Так, мешканець Донецької області зателефонував на урядову "гарячу лінію" та поскаржився на роботу контакт-центру Пенсійного фонду (0-800-503-753). Він повідомив, що неодноразово телефонував за вказаним номером, проте жодного разу слухавку не піднімали. Під час розгляду звернення спеціалісти контакт-центру зателефонували заявнику та надали відповідні роз'яснення і консультативні послуги з приводу порушеного питання.

Жителька Черкаської області висловила незадоволення станом трудової дисципліни в управлінні Пенсійного фонду в Звенигородському районі. Її обурила відсутність працівників на робочому місці в робочий час. Після розгляду даної скарги в Головному управлінні Пенсійного фонду в Черкаській області повідомили, що з керівниками та спеціалістами вищезазначеного управління проведено попереджувальну бесіду стосовно суворого дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку.

Пенсіонерка з Донецької області звернулася зі скаргою на неналежну організацію прийому громадян працівниками управління Пенсійного фонду України в Іллічівському районі м. Маріуполь Донецької області. Заявниця зазначила, що у вказаному управлінні некоректно працює програмне забезпечення, через що громадяни не мають можливості вчасно отримати необхідні їм довідки. За результатами розгляду звернення Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області, заявниці було підготовлено необхідну довідку та повідомлено про налагодження роботи програмного забезпечення в управлінні. Зворотним зв'язком підтверджено позитивне вирішення питання.

У період з 13 по 19 листопада 2015 року на урядову "гарячу лінію" надійшло 76 тисяч 985 дзвінків, а також 731 громадянин звернувся через Інтернет.

Урядова "гаряча лінія" працює цілодобово за номером: 0-800-507-309 (безкоштовно зі стаціонарного телефону).

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової "гарячої лінії" : +38 (044) 284-19-15. Киянам надається прямий міський телефон "гарячої лінії" за номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру за адресою: www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-