Комбінат «Україна» звинувачує «Наші гроші» в лобіюванні інтересів ЄДАПС

Укрінформ
На поліграфкомбінаті «Україна» спростовують інформацію про виготовлення марок акцизного податку, розміщену і поширену з посиланням на програму «Наші гроші».

«Як джерело інформації багатьма засобами масової інформації були використані інформаційні сюжети «журналістського розслідування» телепрограми «Наші гроші», в яких говориться про штрих-коди марок акцизного податку. Інформація, поширювана в цих сюжетах, не відповідає дійсності, є спотвореною і перекрученою», - йдеться в заяві держпідприємства.

Зокрема, заявляють на комбінаті, технічні описи і зразки марок акцизного податку для алкогольних напоїв і тютюнових виробів українського і імпортного виробництва затверджені постановами Кабміну, згідно з якими одним з елементів захисту від підробок марок акцизного податку визначений графічний захисний елемент, що містить інформацію в закодованому вигляді.

Крім того, за даними підприємства, ефективність вживання графічного захисного елементу підтверджена висновком експертизи за результатами комплексної оцінки ефективності захисту від підробок марок акцизного податку, проведеної Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України. Експерти встановили, що графічний захисний елемент марок акцизного податку із закодованою графічною інформацією неможливо скопіювати або відтворити, що підтверджує ефективність його вживання.

На комбінаті уточнили, що технологія графічного захисного елементу належить до фізично неклонованих функцій (PUF, Physical Unclonable Function) і ефективно використовується урядом Китаю, Банком Франції, Міжнародною митною організацією (WCO), Інтерполом, контролюючими органами Великобританії і Нідерландів і т.д. в боротьбі з підробками і контрафактом підакцизних товарів. Фізично неклоновані функції (англ. Physical Unclonable Function, PUF) - це функції, які інтегруються в фізичну структуру продукту під час виробничого процесу і внаслідок наявності безлічі випадкових компонентів функцію неможливо змоделювати або відтворити.

«Таким чином, наголошуємо, що на марках акцизного податку ніколи не друкувався будь-який штрих-код чи QR-код. Зате у відеосюжетах програми «Наші гроші», посилання на які розміщують засоби масової інформації, представлені суб'єктивні висновки журналістів, які не мають права видавати власні оціночні судження за достовірну інформацію», - зазначили на ДП.

«Цікавим фактом є те, що як експерт в сюжеті був задіяний Андрій Тимошенко, який обіймає посаду директора з виробництва ТОВ «СП «Голографія», яке входить до складу Консорціуму «ЄДАПС». Проте в сюжеті не уточнюється інформація про посаду Андрія Тимошенко, - наголошується в заяві. - Така тісна співпраця авторів сюжету і представників Консорціуму «ЄДАПС» спричинює думку про спільну «підготовку» цієї програми і пояснює її упередженість і заангажованість відносно поліграфкомбінату «Україна».

Там наголосили, що під виглядом перевірки рівня захищеності спеціального графічного елементу, журналісти «Наших грошей» і представники «ЄДАПС» вдалися до провокації, використовуючи при цьому невідомий прилад: «Інформація про будь-які перевірки захисного графічного елементу невідомих листів із зображенням марок акцизного податку за допомогою невідомого приладу, здійснених журналістами «Наших грошей» і фахівцями Консорціуму «ЄДАПС», є нічим іншим, як фальсифікацією і свідомою спробою дискредитації репутації поліграфкомбінату «Україна», легко спростовується висновками уповноважених органів і будь-якими експертами в галузі захищених документів».

Нагадаємо, до 2012 року в Україні існувала приватна монополія Консорціуму «ЄДАПС» на виробництво документів суворої звітності, при цьому поліграфкомбінат «Україна» виконував роботи з виготовлення бланків документів на субпідряді в Консорціуму «ЄДАПС».

 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-