Як "дорогий Балчун" набрав 100 тисяч переглядів
Матеріал Укрінформу (автор Оксана Поліщук) під заголовком «Дорогий» поляк Балчун без корупції купив солярку для УЗ» легко набрав 100 тис. з гаком переглядів. Хто слідкує за подібною статистикою, знає, що на інформаційному ринку України, такі цифри досі трапляються дуже нечасто. У чому причина? Вона не проста, а дуже проста: українці втомилися сподіватися і вірити словам, вони, напружено уже, чекають конкретних змін в житті країни. Алло, політтехнологи, схоже, настав час пояснити вашим замовникам: словам (будь-яким) віри уже немає, сумнозвісною гречкою і дитячими майданчиками «до виборів» - прихильності не здобудеш, потрібні конкретні кроки у вирішенні НАГАЛЬНИХ проблем України. Коротше кажучи, якщо можете, беріть приклад з Войцеха Балчуна.
* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
реклама