У Хмельницькому запустили чат-бот у Viber для звернень і скарг жителів міста

У Хмельницькому запустили чат-бот у Viber для звернень і скарг жителів міста

Укрінформ
У Хмельницькому міська рада запустила електронний контакт-центр і чат-бот у Viber, куди жителі зможуть передавати звернення і скарги.

Про це у Фейбуці повідомив Хмельницький міський голова Олександр Симчишин. 

«Сьогодні презентували два нові сервіси для мешканців – електронний контакт-центр і чат-бот у вайбері. Зареєструвавшись, жителі громади зможуть оперативно передавати скарги, повідомлення про аварії тощо, а ми будемо відслідковувати їх вирішення. Також зареєстрованих користувачів будемо інформувати про ремонтні роботи на їх вулиці чи у їхньому будинку», - йдеться у повідомленні.

За словами мера, нові сервіси дозволять розвантажити операторів аварійної служби та контролювати всі звернення.

Зазначається, що для контакт-центру створений сайт 1580.khm.gov.ua, де потрібно зареєструватися і можна створити звернення, скаргу, а при потребі - додати фото. Сайт має мапу звернень і статистику, а в користувачів є можливість слідкувати за вирішенням проблеми.

Окрім того, комунальні служби реєструватимуть у контакт-центрі усі звернення, які їм надходять, у тому числ,і й телефонні.

Читайте також: На Хмельниччині запускають проєкт з обміну пластикових пляшок на допомогу тваринам

Скарги та звернення можна подати і в чат-боті. Усі вони будуть відображені на сайті контакт-центру.

Фото з відкритих джерел та https://www.facebook.com/symchyshyn/

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-