Канадські медики заявляють про другий випадок тромбозу після щеплення AstraZeneca

Канадські медики заявляють про другий випадок тромбозу після щеплення AstraZeneca

Укрінформ
У Канаді зафіксували другий випадок утворення тромбів після щеплення вакциною AstraZeneca - медики називають такі випадки вкрай рідкісними.

Як передає Укрінформ, таку інформацію оприлюднив у Твіттері департамент охорони здоров’я Канади.

“Агентство громадського здоров’я Канади отримало інформацію з провінції Альберта про випадок з особою, у якої виник дуже рідкісний побічний ефект, пов'язаний із тромбами із низьким рівнем тромбоцитів після отримання щеплення вакциною CoviShield (різновид вакцини AstraZeneca виробництва Serum Institute of India)”, - вказується у повідомленні.

Зазначається, що пацієнт нині перебуває вдома та відновлюється.

Читайте також: Вже близько 20% канадців отримали щеплення від COVID-19

“Випадки виникнення тромбів із низьким рівнем тромбоцитів у людей, які зробили щеплення від COVID-19 вакциною AstraZeneca, є вкрай рідкісними ”, - наголосили медики, додавши, що працюють із міжнародними регуляторами над вивченням даних про ці рідкісні випадки.

“На підставі всіх наявних свідчень з усього світу департамент охорони здоров’я Канади продовжує вважати, що переваги вакцин AstraZeneca та CoviShield із захисту від COVID-19 переважають потенційні ризики”, - підсумували у відомстві.

Читайте також: Меркель вакцинувалася AstraZeneca

Як повідомляв Укрінформ, цього тижня перший випадок тромбозу після щеплення AstraZeneca виявили у жительки канадської провінції Квебек.

Раніше Європейська агенція з лікарських засобів внесла утворення тромбів до списку рідкісних побічних ефектів після щеплення AstraZeneca. Від початку березня понад 15 країн Європи призупиняли застосування британсько-шведської вакцини Oxford/AstraZeneca у звязку з можливими випадками утворення тромбів.

Фото: Getty Images

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-