Тиск на  Deutsche Welle: у Меркель відреагували на заяви Москви

Тиск на Deutsche Welle: у Меркель відреагували на заяви Москви

Укрінформ
Рада з мовлення німецької медіакомпанії Deutsche Welle відкидає звинувачення у втручанні у внутрішні справи РФ.
Про це йдеться у заяві DW, оприлюдненій 27 вересня, після того як комісія Держдуми РФ з розслідування фактів втручання у внутрішні справи Росії звинуватила німецьке агентство в порушенні російського законодавства про ЗМІ.

"Рада з мовлення DW у відповідь заявила, що робота медіакомпанії "жодним чином не може викликати нарікань", тому вона відкидає звинувачення в тому, що DW втручалася у внутрішні справи Російської Федерації", - йдеться у повідомленні.

Голова Ради з мовлення DW Карл Юстен заявив, що працівники медіакомпанії повинні мати змогу працювати без перешкод. "Ми очікуємо, що російська влада подбає про те, щоб всі кореспонденти DW в Росії могли передавати інформацію вільно і без обмежень", - наголосив він.

У МЗС ФРН також повідомили, що у разі необхідності можуть надати підтримку DW. "Ми знаємо, що в Росії чинять тиск на DW", - заявили в німецькому зовнішньополітичному відомстві.

Читайте також: Deutsche Welle у Росії “шиють” екстремізм і можуть позбавити акредитації

Як повідомляв Укрінформ, комісія Держдуми РФ розглянула звинувачення на адресу Deutsche Welle у «порушенні російського законодавства», і вони нібито підтвердилися. У результаті комісія Держдуми направляє зібрані матеріали до МЗС РФ для вивчення питання про акредитацію у РФ, а також до Мін'юсту РФ для розгляду питання про надання Deutsche Welle статусу іноземного агента.

Приводом для такого рішення став пост Deutsche Welle у Twitter: «Москва, виходь!...». Це було сприйнято не як репортажна констатація слогана, промовленого у відео в твіті, а як прямий заклик до участі в несанкціонованих акціях у Москві.

Крім того, комісія «угледіла порушення антиекстремістського законодавства у цілому ряді публікацій видання, зокрема, про Північний Кавказ».

Також «ознаки виправдання екстремізму» нібито були виявлені і в публікаціях Deutsche Welle про блогера Владислава Синицю, якого за пост у Twitter засудили до 5 років колонії.

Читайте також: У Росії після DW планують обмежити у правах Медузу, BBC і Радіо Свобода

У комісії Держдуми також заявили, що крім Deutsche Welle, звинувачення у "порушенні російських законів" можуть бути пред'явлені низці інших зарубіжних ЗМІ, акредитованих у Росії, таких як «Настоящее время», «Медуза», «Русская служба BBC», «МБХ-медиа» і Радіо «Свобода».

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-