Російські інтернет-тролі змінюють стратегію — Bloomberg

Російські інтернет-тролі змінюють стратегію — Bloomberg

Укрінформ
Російські комп'ютерні тролі вирішили дещо змінити стратегію впливу на хід виборів в США в 2020 році.

Про це повідомляє Bloomberg.

"Російські інтернет-тролі, схоже, змінюють стратегію у своїх спробах зірвати вибори в США в 2020 році, просуваючи політичні розбіжності через фальшиві акаунти в соціальних мережах замість того, щоб самим створювати пропаганду", - повідомляє ЗМІ з посиланням на експертів з кібербезпеки.

Пов'язане з Кремлем Агентство інтернет-досліджень може бути серед тих, хто намагався обійти заходи захисту, запроваджені компаніями, включаючи Facebook і Twitter, для пошуку і видалення підробленого контенту, створеного хакерами, щоб посіяти розкол серед американського електорату в президентській кампанії 2016 року.

"Замість того, щоб створювати контент самостійно, ми бачимо, що вони підсилюють контент", - сказав Джон Хультквіст, директор з аналітики компанії FireEye Inc. "У такому випадку це не обов'язково недостовірно, і це дає їм можливість ховатися за когось іншого", - каже експерт.

Його колега, Кендід Вуест, старший дослідник загроз в Symantec Corp додає, що інші хакери зламують комп'ютерні пристрої і використовують їх для відкриття великої кількості облікових записів у соціальних мережах. Зламані пристрої використовуються для створення багатьох законних користувачів, а також правдоподібних передплатників, а також лайків для цих фальшивих користувачів.

Попри те, що приховані зусилля щодо посилення різного контенту, створеного іншими, не є новою технікою, хакери та тролі значною мірою використовують її напередодні наступних президентських виборів у США. Вуест спостерігає скорочення створення нового контенту підробленими акаунтами, які можна було б використовувати в якості платформ для повідомлень у 2020 році, з 2017 по 2018 рік.

Читайте також: СБУ: Росія намагатиметься вплинути на вибори через кібератаки на ЦВК

Директор ФБР Крістофер Рей, виступаючи днями на конференції RSA в Сан-Франциско, заявив, що соціальні мережі залишаються основним засобом впливу іноземних гравців на вибори у США. За словами Рея, його відомство "готується до того, що це буде тривати і знову зросте до 2020 року".

Однак усунення іноземних кампаній впливу залишається складним завданням для компаній соціальних мереж. Натаніель Гляйхер, глава політики кібербезпеки в Facebook, сказав, що контроль над цими діями - "неймовірно складний баланс", при якому треба нейтралізувати "поганих гравців" не утискаючи при цьому дійсно важливу публічну дискусію.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-