У Німеччині посилили права пасажирів у разі страйку

У Німеччині посилили права пасажирів у разі страйку

Укрінформ
Федеральний верховний суд Німеччини у Карлсруе постановив, що авіапасажири у деяких випадках можуть вимагати компенсацію від авіакомпанії за скасування рейсу через страйк служб авіабезпеки.

Таке рішення суд ухвалив у вівторок, 4 вересня, повідомляє DW.

Зазначається, що судді розглянули позов подружжя, яке в 2015 році хотіло вилетіти рейсом британського лоукостера Easyjet з Гамбурга на Канари, однак не змогло цього зробити через страйк служби безпеки гамбурзького аеропорту. Рейс був скасований, літак злетів без пасажирів. Подружжя вимагало від британської авіакомпанії компенсації згідно з європейським законодавством, проте земельний суд у Гамбурзі відхилив їхній позов.

"Авіапасажири в ЄС отримують компенсацію за тривалу затримку, "овербукінг" (коли квитків продано більше, ніж наявних у літаку місць - Ред.) чи скасування рейсу, проте авіакомпанії не виплачують їх у випадку "надзвичайних обставин". Саме так можна охарактеризувати страйки. Проте це не завжди так, вирішив суд. Зокрема, згадане подружжя прибуло до аеропорту рано вранці, пройшло реєстрацію за кілька годин до вильоту та чекало на виліт біля виходу на посадку", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: Вчителі Нової Зеландії вийшли на страйк, вимагають менше учнів і більшу зарплату

На думку суддів, скасування рейсу можливе, якщо жоден з пасажирів не прибув вчасно на посадку. Той факт, що "багато пасажирів" не встигли пройти безпековий догляд і не встигли на посадку, не є підставою для повного скасування рейсу, вважають судді. Таким чином, в окремих випадках пасажири можуть претендувати на компенсації від авіакомпанії через страйк наземних служб безпеки.

фото: picture alliance

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-