Період турбулентності Фейсбука й українські інтереси
Під час перебування в Лондоні на власні очі бачив розгорнуту Фейсбуком комунікаційну кампанію відновлення довіри до себе – "Фейкові новини – не наш друг".
Багато сіті-лайтів, викуплені шпальти газет... Масштабні зусилля. Але це не вберегло компанію від втрати чверті її ринкової вартості на фондовому ринку. Вчора світ сколихнула звістка, що акції Фейсбуку обвалилися.
Багато хто з експертів у Європі та по всьому світі поспішають запевнити, що це не час для зловтішання! Насправді, акції компанії Фейсбук досить впевнено зростали. Навіть у той день, коли Цукерберг доповідав перед Конгресом.
Не виключено, що одним із чинників обвалу котировок можуть бути й внутрішні конфлікти у складі акціонерів. Так, утримувачі великого пакету акцій – компанія Trilium Asset Management – вимагали відставки Цукерберга з поста CEO. Не виключено, також, що їх мотивами могли бути й комерційні інтереси, а не тільки обурення кейсом Cambrige Analityca.
У минулому кварталі виручка компанії зросла на 42%, а отже дуже малоймовірно, що хтось зможе похитнути позиції компанії на рекламному ринку.
На додаток, слід визнати, що, в порівнянні з більш новітніми та динамічними платформами, Фейсбук поки що залишається найбільш консервативним майданчиком для користувачів. До того ж, проблеми політичного характеру, ініціатором яких стала Російська Федерація, значно скоригували фокус менеджменту в бік захисту від загроз (а не розвитку екосистеми мережі).
Все це говорить про те, що нічого з Фейсбуком не станеться. Але вони знаходяться в серйозному періоді турбулентності.
Моєю метою є використати свою експертизу в сфері гібридних загроз та своє офіційне положення, щоб допомогти їм пройти цей період, і в обмін на цю допомогу представляти інтереси і права українських користувачів мережі, в тому числі, за допомогою якої ми змогли пройти крізь Революцію Гідності.
Необхідно мислити тверезо і практично. Але не забувати про українські інтереси.
Дмитро Золотухін
FB
реклама